Mun elämä on kivaa. Haluatko kysellä multa jotain?
Kerron mielelläni itsestäni, perheestäni, kodistani ja ihan mistä vaan.
Kysy pois!
Kommentit (9)
oikein mukava. Olen saanut koulittua siitä jo aika hyvätapaisen. Käy suihkussakin jo 2 krt/vko.
-ap
Minkä ikäisiä? Tyttöjä? Poikia?
Ammattisi? Tykkäät siitä? Miksi?
Mä ooon oikein suosittu kotikulmillani.
Harrastukseni ovat: muotitrendien seuraaminen, sisustaminen ja kulttuuri.
-ap
Lapsia 2, harkinnassa kolmas kullanmuru. (Ehkä ei enää, jos vaikka muotoni menevät..)
Poika ja tyttö. Alle kouluikäisiä.
Ammattini on rouva. Tykkään kyllä, olen sitä mieltä, että mun taitoni tulee parhaiten esille näissä edustustöissä.
Olin joskus ravintolassa töissä, mutta työkaveritkin olivat niin outoja, mm. nuoria tyttöjä, että koin lahjakkuuksieni menevän hukkaan. En myöskään millään meinannut siellä oppia erään kerroksittain ldottavan gourmet-herkun reseptiä, että 2 vai 3 suolakurkkua.
Tollaset asiat nimittäin ei sovi mulle, olen luovempi ihminen.
-ap
että 3 kirjoitti edellisessä viestissään vahingossa LÄMÄ, kun piti kirjoittaa ELÄMÄ.
Joo, mulla on selvästi korkea aika mennä nukkumaan. Kauniita unia, ihana ap!
3:n kommenttia en ymmärrä... -ap
että lämä tarkoittaa lähimmäisen äärimmäisen miellyttävää äitiä. Niin ainakin meillä kulttuuris-sivistyneissä piireissä.
-ap
Joo, kiitos, olen aladecoa siis ala osaa decolteestani kyllä huolella hoitanut. Rasvaa hölvännyt ja kaunis se minustakin on. Mielenkiintoiseksi ei kukaan ole vielä kutsunutkaan.
Niin, vai puhuitkohan sinä niistä suklaista, mullakin meinaa mennä välillä ulkomaiset termit sekaisin. Ne, jossa on se kellon kuva on ihan hyviä.
-ap
Millainen mies sinulla on?