Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vaimot, jotka olette reippaasti miestänne vanhempia!

Vierailija
10.06.2009 |

Iskeekö koskaan pelko siitä, että kun olette yli 40, ja mies jotain 10 vuotta nuorempi, että ikäeronne todella näkyy.

Minusta on kivempi olla miestäni nuorempi. Thdellä tutullani on yli 10 vuotta nuorempi mies, ja nut kun tämä nainen on jo 43, heidän ikäeronsa näyttää ulospäin hassulta. Kolmekymppinen mies on aika poikamainen, kun taas päälle nelikymppinen nainen on jo keski-ikäisen näköinen vaikka olisikin hoikka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös toisinpäin, että nainen on se nuorempi.

Vierailija
2/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on nuorempi. En IHAN oikeesti ajattele asiaa juuri koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa, mutta minusta tuo ei kyllä ole millään lailla pelättävä asia. Ehkä tuo sinulle on jotenkin tärkeä asia, mutta ei yleisesti ihmisille. Mitä väliä sillä oikeasti on, vaikka nainen näyttäisikin miestä vanhemmalta? Tai mies naista vanhemmalta? Tai jompikumpi toista lihavammalta tai laihemmalta tai tyhmemmältä tai mitä tahansa?

Vierailija
4/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään tuota mieti. Olen nyt 45-vuotias. Meillä rakkautta piisaa ja elämä hymyilee. Miksi pitäisi jotain pinnallisia miettiä? Meistä jokainen vanhenee ja mun mieheni tulee hyvää vauhtia perässä.

Vierailija
5/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monta tapaa, joilla pariskunta voi näyttää ulospäin "hassulta" (toiset on eri pituisia, toisen on eri painoisia, toiset on eri värisiä, toisilla on erilainen koulutus, toiset harrastaa eri asioista, toiset on eri ikäisiä). Niin kauan kuin suhteessa sisäpuolella on asiat suhteellisen hyvin, se miltä ulospäin näytetään on merkityksetöntä.

Vierailija
6/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10:nkään vuoden ikäero ei välttämättä edes näy päällepäin. Meillä ikäeroa on 7 v eikä sitä naamasta näy, koska minä olen joitain vuosia ikäistäni nuoremman näköinen ja mies taas ikäistään joitakin vuosia vanhemman näköinen.

En usko, että mies vaihtaa minua iän vuoksi nuorempaan, kyllä vaihdon syy löytyy muista ominaisuuksista, vaikkapa hankalan luonteen :-).

Tosin luulen, että jos minut heivaa, niin ei kyllä ota enää naista riesoiksensa...

Vierailija
7/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole kukaan kiinnittänyt huomiota asiaan:) Muut ystävät myös mua n 5-10v nuorempia mutta ulkopuoliset ei koskaan hiffaa että olen vanhin. Ehkä sitten olen suht hyvin säilynyt vielä 49v:nä. Nautin suunnattomasti poikamaisen nuorekkaan mieheni seurassa:D Ja hän taas on ylpeä kypsästä ja seksikkäästä vaimostaan....

Vierailija
8/8 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 vuoden ikäero on melkoinen. Riippuu paljon ihmisistä joka kohdassa/asiassa, mutta kyllähän siinä ollaan aika eri "aikavyöhykkeellä/-tä". Esim. nainen 40 ja mies 28...

Meidän ikäero on 5 vuotta, minä olen miestäni nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme