Hmm... synnyttänyt nainen ja mies silti kehuu seksiä?
Tosiaan, kun lukee näitä juttuja tuntuu ettei synnyttänyt nainen enää kelpaa seksiin kun on löysä ja rupsahtanut.
Itse olen seurustellut yli vuoden miehen kanssa jolla on käsittääkseni melkoisesti kokemusta seksistä erilaisten pääasiassa synnyttämättömien naisten kanssa (jota sinänsä EN haluaisi ajatella....). Mutta mitä ihmettä. Hän on sanonut pariinkin kertaan, että kanssani hän on kokenut elämänsä parasta seksiä. Jotenkin on ehkä uskottavaakin, kun tyypiltään on sellainen että ei turhia satuja loruile.
Joten ehkä meillä alakautta synnyttäneilläkin on sittenkin toivoa -päinvastoin kuin täällä palstalla saa tuta.
Ja kaiken kukkuraksi vielä muutama viikko sitten kosikin. Että on sitten valmis jopa sitoutumaan tällaisen rupsahtaneen kanssa ;-)
Että seksirikasta kesää vaan sekä synnyttäneille että synnyttämättömille mammoille.
Kommentit (114)
Jos yhdyntä on olennainen osa seksiä, niin eikö yhdynnän vajavuus voi häiritä? Jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, niin pitäisikö miehen opetella laukeamaan siten, että nainen ottaa suihin? Mitä jos siitä ei kiihotu tarpeeksi?
Miksi sinua ahdistaa? Oletko itsestäsi epävarma? Moni pienikaluinen mies sanoisi varmaan samaa, että ahdistaa, kun arvostellaan(ei päin naamaa), että sormen paksuinen kalu ei tuntunut missään ja suhde kariutui siihen.
Sen vuoksi minua ahdistaa kauheasti tällainen miesten kirjoittelu joissa he arvostelevat sitä onko nainen löysä tai tiukka. Kunnon seksi kun ei ole pelkkää yhdyntää.
... miehet rankkaavat tämän löysyyden/tiukkuuden niin korkealle. Ikään kuin se olisi sellainen asia jota ilman seksistä ei tule mitään. Vastavuoroisesti voin kyllä sanoa että kyllä minulle pienikaluinenkin mies kelpaa jos hän on muuten hyvä sängyssä. Kelpaa ja erinomaisesti kelpaakin. Täällä kun lukee kirjoitteluja niin tulee mieleen että se löysä nainen ei kelpaa ei sitten niin millään. Vaikka hän olisi muutoin seksikäskin ja hyvä sängyssä. En tiedä olenko väärässä, ehkä sinä voit valaista asiaa...
Ja totta helvetissä olen itsestäni epävarma. Olen elänyt vuosikausia liitossa jossa en ole tuntenut itseäni halutuksi. Sen vuoksi onkin nyt ollut ihanaa kun on saanut huomiota muilta miehiltä ja huomannut että kelpaa enemmän kuin hyvin. Eivätkä avioliittoni aikaiset seksiongelmat olleet siitä kiinni oliko minulla löysä tai tiukka. Kyse oli ihan muista asioista.
En minä tiedä mikä on oikea tapa laueta yhdynnässä, sen kai joka pari määrittelee itse. Joku laukeaa sisälle, joku suuseksissä. Tilanteen mukaan. Vaihtelevasti. Ei kai sitä pidä "opetella". Outo ajatus.
on miehelle aika olennaista. Siis jos elää naisen kanssa. Toki runkkaamallakin pärjää joten kuten.
Nainen hyvä sängyssä, vaikka yhdyntä ei tunnu hyvältä? Mitä sekin tarkoittaa?
Sanoit, että sinai ei haittaa pienimunainen mies. Ilmeisesti et ole sellaista ikinä kokenut tai sitten yhdyntä ei merkitse sinulle juuri mitään. Suurimmalle osalle naisista yhdyntä on erittäin tärkeä osa seksiä. On OIKEASTI olemassa miehiä, joilla on niin pieni penis, että se ei tunnu miltään.
PS. yhdyntä on se, kun penis on vaginassa
Täällä kun lukee kirjoitteluja niin tulee mieleen että se löysä nainen ei kelpaa ei sitten niin millään. Vaikka hän olisi muutoin seksikäskin ja hyvä sängyssä. En tiedä olenko väärässä, ehkä sinä voit valaista asiaa...
Oikein tyyppiesimerkki kahdesta ihmisestä jotka eivät toisiaan ymmärrä... :D Oletan että olet siis mies...
Olen ollut sängyssä parin erittäinkin pienimunaisen miehen kanssa. Ja olet oikeassa, se YHDYNTÄ jolloin penis on vaginassa ei varsinaisesti tuntunut juuri miltään. Hyvä kun tiesin että se vehje on siellä sisällä... Mutta toinen näistä miehistä oli hyvä sängyssä silti (se toinen ei ollut). Antoi ihan järjettömän hyvää suuseksiä ja painoi päälle oikein kunnolla, kuten miehen pitääkin. Miehessä on muutakin kuin penis, ja minä ainakin sain orgasmin kun olin itse päällä. Tämä taitava pienimunainen laukesi kondomiakin käyttäen kaksi kertaa nopeasti sisälleni ja kerran suuseksissä.
Melkein solmittiin ns. vakipanosuhde mutta jätettiin asia sikseen. Oltiin molemmat vapaita ja sovittiin että haetaan sitä oikeaa, kun kumpikin oli sitä mieltä että me olleet sitä toisillemme.
Se himo ja halu on iso osa sitä rakastelua. Ehkä sinä olet siinä mielessä erilainen että haluat laueta siinä YHDYNNÄSSÄ, minusta on kiva nähdä että mies laukeaa joskus muutoinkin.
Taas mä varmaan sanoin jotain mistä olet täysin eri mieltä :D
Olen n. 40-vuotias mies. Eri seksikumppaneista on jäänyt erityisesti mieleen yksi nainen, joka oli treenannut lantionpohjalihaksensa kuntoon ja sai myös helposti multiorgasmeja. Toinen mieleenjäänyt nainen oli kahden lapsen äiti.
Parikymppinen ja "tiukkapilluinen" nuori nainen tuntuu tuskin koskaan samalta kuin nämä mainitut naiset - ehkä poislukien joku luonnostaan lahjakas jota en ole tavannut. Naisella pitää olla kokemusta, kosketus omaan haluunsa ja tuntuma omasta alapäästään. Synnytys auttaa monesti saavuttamaan näitä ominaisuuksia.
Mieluummin synnyttänyt, halukas nainen kuin epävarma 20-jotakin neurootikko.
Tiukka pillu ei ola sama kuin tunnokas pillu. Synnyttäneillä naisilla on parempi tuntuma itseensä.
Propsit sulle! Juuri näin toivoisin rakkaan muijanikin tekevän. Sen kroppa taisteluarpineen kelpaa mulle niinkuin on aina kelvannut sellaisenaan. Koskaan ei olla päästy edes niihin tuhmiin alusvaatteisiin, ne tulee tarpeettomaksi jo pukemisvaiheessa... Ja uskokaa pois: naisen alapäässä on sellainen mieheen vaikuttava siivousvoimakkuudensäätölaite, ettei paremmasta väliä!
Jos haluu saada, on pakko antaa ja jos ei kotona anneta niin joku antaa muualla.
Synnytyksen jälkeen ei emätin palaudu koskaan täysin ennalleen, mikä ei isommin haittaa ellei synny repeämiä. Välilihan repeäminen estetään yleensä leikkaamalla ja korjataan ompelemalla. Syvemmällä tapahtuneet repeämät, elleivät ne vuoda, saavat parantua itsestään. Ne jättävät jälkeensä helposti "muotovirheitä",minkä seurauksena "pito" häviää ja mies saa syyt niskoilleen imponenttina, kun ei tule valmista. Korostuu erityisesti iän mukana, kun herkkyys vähenee. Suosittelen gynekologia ja korjausleikkausta, mikä ei ole kovin iso asia.
Totuushan on se että mitä enemmin nainen tekee lapsia sen enemmin emättimeen tulee väljyttä tiedän sen kokemuksestani kun olen synnyttänyt jo kolme lasta.
Älkää siskot kieltäkö totuutta joka on se, että mies alkaa pettämään kun on tehty toinen lapsi ja kolmannen lapsen jälkeen mies etsii rakastajan salaa jolta saa parempaa seksksiä minulle juuri ja sadoilletuhansille muillekin naisille on käynyt niin, kuin minulle turha valehdella että seksi parantuu lasten tekemisien jälkeen ei se miehenne muna pienene vaan teidän emättimenne venyy rajusti joka johtaa huonoon seksiin vika on meissä naisissa eikä miehissä ei kannata kieltää totuutta.
Totuushan on se että mitä enemmin nainen tekee lapsia sen enemmin emättimeen tulee väljyttä tiedän sen kokemuksestani kun olen synnyttänyt jo kolme lasta.
Älkää siskot kieltäkö totuutta joka on se, että mies alkaa pettämään kun on tehty toinen lapsi ja kolmannen lapsen jälkeen mies etsii rakastajan salaa jolta saa parempaa seksksiä minulle juuri ja sadoilletuhansille muillekin naisille on käynyt niin, kuin minulle turha valehdella että seksi parantuu lasten tekemisien jälkeen ei se miehenne muna pienene vaan teidän emättimenne venyy rajusti joka johtaa huonoon seksiin vika on meissä naisissa eikä miehissä ei kannata kieltää totuutta.
se sama hoidon tarpeessa oleva idiootti kusipää, joka tuolla beaverin aloittamassa ketjussakin mesosi. Mitä jos nyt painuisit vittuun tältä palstalta!!!
En ole milloinkaan tekeytynyt naiseksi tämän asian tiimoilta. Enkä tarvi hoitoa, ainoastaan aikaa tottuakseni nykyisen väljempään värkkiin, kun penistäkin on vähän vaikea paksummaksi saada. Alan pikkuhiljaa unohtaa, miltä tiukka pillu tuntuu. Se on helpottavaa. Toivottavasti en erehdy tiukkaa vahingossa kokeilemaan...
se sama hoidon tarpeessa oleva idiootti kusipää, joka tuolla beaverin aloittamassa ketjussakin mesosi. Mitä jos nyt painuisit vittuun tältä palstalta!!!
Entäs nainen? Onneksi oma mieheni on hyvin varustettu, niin synnyttäminen ei ole vähentänyt ainakaan omaa nautintoani. Ja miehelleni kelpaa vaikka joka päivä. Harmi, jos jollain nämä kokoasiat ovat kynnyskysymys seksissä.
Seksi on hyvin monitahoinen juttu. Ei siihen yksinkertaiset luokittelut sovi. Kun ujo 17-vuotias tyttö antaa neitsyytensä se on hienoa, mutta mahtavaa on myös kun 44v vaimon kanssa saa tavallisen arkipäivän jälkeen mennä sänkyyn, jutella hetken mietteistä, koskettaa, tuntea läheisyyttä ja seksin helppoutta. Nousta vaimon päälle suudella ja suukotella, levittää haaroja ja painua synnytysten väljentämään, mutta niin lämpimän liukkaaseen pimpsaan. tai kun on vuosia sitten tyydyttänyt yhdessä toisen miehen kanssa niin kiimaista 25v tyttöystäväänsä.
Eli yläpäässä vika jos ei seksi kelpaa!
Olen synnyttänyt kaksi lasta, käytän geishakuulia.
Olen aika pitkälti samaa mieltä kuin 9, t: mies