Hmm... synnyttänyt nainen ja mies silti kehuu seksiä?
Tosiaan, kun lukee näitä juttuja tuntuu ettei synnyttänyt nainen enää kelpaa seksiin kun on löysä ja rupsahtanut.
Itse olen seurustellut yli vuoden miehen kanssa jolla on käsittääkseni melkoisesti kokemusta seksistä erilaisten pääasiassa synnyttämättömien naisten kanssa (jota sinänsä EN haluaisi ajatella....). Mutta mitä ihmettä. Hän on sanonut pariinkin kertaan, että kanssani hän on kokenut elämänsä parasta seksiä. Jotenkin on ehkä uskottavaakin, kun tyypiltään on sellainen että ei turhia satuja loruile.
Joten ehkä meillä alakautta synnyttäneilläkin on sittenkin toivoa -päinvastoin kuin täällä palstalla saa tuta.
Ja kaiken kukkuraksi vielä muutama viikko sitten kosikin. Että on sitten valmis jopa sitoutumaan tällaisen rupsahtaneen kanssa ;-)
Että seksirikasta kesää vaan sekä synnyttäneille että synnyttämättömille mammoille.
Kommentit (114)
Meillä on panostettu AINA laatuaikaan. Jo silloin, kun pimpsa oli ihanan tiukka.
T: 1:n lapsen isä.
Ei se pimpsa siitä huonommaksi muutu. Meillä panostetaan laatuaikaan, ei määrään, näin monen lapsen jälkeen. T: 5:n lapsen isä
synnytyksen jälkeen ja seksi parani muutenkin.
vaatia tiukkuutta ja seksipakkauksen ulkonäköä teinistä suurinpiirtein hautaan, ja arvostella naisen ulkonäköä, mutta mies se itse saa vapaasti rupsahtaa, läskistyä ja kaljuuntua menettämättä mielestään haluttavuuttaan. Ällöttävää kaksinaisarvotusta.
Katse peiliin! Jos on lakannut kotona saamasta, löytyiskö syytä itsestäkin? Omista taidoista ja ulkonäöstä ja siitä miten kohtelet toista?
Mitä taas tulee synnyttäneen tiukkuuteen, niin lantionpohjajumppa kyllä auttaa siihen. Eikä sitä suinkaan miehen takia kannata tehdä, vaan oman itsen, nimittäin se auttaa myös estämään kohdunlaskeumaa ja vanhemmiten kenties ilmaantuviin pissanlirahteluihin.
Onnea ap:lle!
Mä en ymmärrä, miten naisilta miehet voivat vaatia tiukkuutta ja seksipakkauksen ulkonäköä teinistä suurinpiirtein hautaan
Ei vaadita naisilta ikuista nuoruutta, mutta jotain voisi tehdä kuntonsa eteen, myös pillunsa kunnon.
Katse peiliin! Jos on lakannut kotona saamasta, löytyiskö syytä itsestäkin? Omista taidoista ja ulkonäöstä ja siitä miten kohtelet toista?
En ole lakannut saamasta. Päin vastoin. Joka päivä on pillua tyrkyllä. Kohtelen naista todella hyvin ja annan aina orgasmin, nuolen ja hieron. Silti halut ja jäykkyys usein katoaa, kun tietää minkälaista messuhallia on taas tarjolla.
lantionpohjajumppa kyllä auttaa siihen. Eikä sitä suinkaan miehen takia kannata tehdä, vaan oman itsen
No ei TIETENKÄÄN miehen eikä varsinkaan yhteisen seksielämän ja parisuhteen nimissä!
Terveysnäkökohdat aina ykkösenä ja jos ei ole kakan eikä pissanpidätysongelmia, pilluhan on silloin tarpeeksi tiukka(ei muuten ole, on kokemusta).
Ihanko tosissaan joku ihmettelee tällaista.
Missä on nykynaisen itsekunnioitus?
vuosien mittaan mutta 4 muksua punnerrettu alakautta ja vielä on puristusta sen verran että miestä jopa sattuu jos rupean liian kovasti lypsämään. Mutta tykkää kovasti piukeapilluisesta vaimostaan
mutta yksi iso lapsi on alakautta saatettu tähän maailmaan, eikä alapää siitä miksikään mennyt. Tavara pysyi yhtä tiukkana kuin ennenkin (lapsen isä ei kuulemma ainakaan huomannut mitään eroa).
Nykyinen mieheni oli minua ennen ollut vain synnyttämättömien nuorten naisten kanssa, mutta tiukaksi kehuu ja taitavaksi myös.
Toki joillakin synnytys voi aiheuttaa vaurioita ja venymistä, mutta mielestäni asiaa liioitellaan varsinkin näillä vauvapalstoilla tarpeettomasti. Omalla kohdalla synnytys vaikutti pelkästään positiivisesti - seksistä ja omasta vartalosta osaa ja kehtaa nauttia ihan eri tavalla kuin ennen.
N25
synnytys vaikutti pelkästään negatiivisesti. Mielestäni synnytyksen positiivista vaikutusta omaan vartalokuvaan ja vartalosta nauttimiseen sekä estoihin liioitellaan tarpeettomasti. Se on ihan oma moka jos ei kehtaa nauttia seksistä ennen synnytyksiä. Se on surullistakin, jos estottomuus tulee vasta keski-ikäisenä.
Toki joillakin synnytys voi aiheuttaa vaurioita ja venymistä, mutta mielestäni asiaa liioitellaan varsinkin näillä vauvapalstoilla tarpeettomasti. Omalla kohdalla synnytys vaikutti pelkästään positiivisesti - seksistä ja omasta vartalosta osaa ja kehtaa nauttia ihan eri tavalla kuin ennen.
N25
Olen kaksi kertaa alateitse synnyttänyt mies ja pilluni on nykyjään aivan tiukka. Penis on tosin todella pieni.
toi ihan sitä samaa skeidaa kun muijatkin tekee:"on se iso...:"
sul on ihan järjetän messuhallli ja äijällä oma agenda..onk sul ihan siniset silmät?
moron...
Vaikka olen synnyttänyt kaksi lasta normaalisti, niin uskallan mennä takuuseen, että sellaista normaalia, tervettä miestä ei olekaan, joka ei laukeaisi kanssani kymmenen minuutin sisällä. Parhaat on toistaiseksi yltäneet vain non viiteen minuuttiin.
hyvä ystävä eihän nainen mene pilalle jos on synnyttänyt päinvastoin Kokemusta on
neljän lapsen isä
Normaali, terve mies laukeaa juuri silloin kuin haluaa ja minulle nautinnollinen seksi on usein juuri sellaista nautiskelua eri asennoissa, välillä rauhallisesti ja välill kiihdyttäen. N. 20 minuuttia on ehkä sellainen optimaalinen, puoli tuntiakin on joskus mennyt ja välillä taas maistuu sellainen muutaman minuutin pikapano. Vedä siitä johtopäätökset. Sen verran voin valaista asiaa, että pitkiä nautiskelutuokioita on melkoisen vaikeaa vetäistä väljäpilluisen naisen kanssa, koska tatsi ei vaan pysy niin hyvänä eikä kiihotus pysy yllä ämpäripillun kanssa.
Vaikka olen synnyttänyt kaksi lasta normaalisti, niin uskallan mennä takuuseen, että sellaista normaalia, tervettä miestä ei olekaan, joka ei laukeaisi kanssani kymmenen minuutin sisällä. Parhaat on toistaiseksi yltäneet vain non viiteen minuuttiin.
Yleensä se on sellaista, että yritetään mahdollisimman nopeasti laueta, muuten voi jäädä kokonaan laukeamatta. Sellainen on oma kokemus.
Odotukset olivat korkealla. Karu totuus iski kuin märkä rätti vasten kasvoja. Sormeilin vaimon pillua ja totesin että ei sinne edelleenkään ole mitään asiaa meikäläisen normikalulla. Kyllä meni halut. :(
hyvä kummin kaima eihän se kaikilla menekään Sinullako on lapsi neljän eri naisen kanssa ja kaikilla on nykyään tiukempi Kokemusta on täälläkin kahden lapsen isä joka ei osaa sijoittaa tekstiin välimerkkejä koska ei apukoulussa sellaisiä öpetettu
hyvä ystävä eihän nainen mene pilalle jos on synnyttänyt päinvastoin Kokemusta on
neljän lapsen isä
Kyllä se nyt on vaan niin, että synnyttäneitä naisia kannattaa panna anaaliin. Pillu menee vääjäämättä lortoksi synnytyksessä. Ihan turha selittää muuta, tämä on totuus.
peppu tuntuu aika samalta kuin väljä pillu. Ainoastaan alussa peppu on tiukempi mutta kun sulkijalihas rentoutuu samanlainen lortto se peppukin on.
Kyllä se nyt on vaan niin, että synnyttäneitä naisia kannattaa panna anaaliin. Pillu menee vääjäämättä lortoksi synnytyksessä. Ihan turha selittää muuta, tämä on totuus.
vaimojensa pimppoja jälleensaamisen toivossa.
Joo hei, todella ällöö ja epäluonnollista!!