Hmm... synnyttänyt nainen ja mies silti kehuu seksiä?
Tosiaan, kun lukee näitä juttuja tuntuu ettei synnyttänyt nainen enää kelpaa seksiin kun on löysä ja rupsahtanut.
Itse olen seurustellut yli vuoden miehen kanssa jolla on käsittääkseni melkoisesti kokemusta seksistä erilaisten pääasiassa synnyttämättömien naisten kanssa (jota sinänsä EN haluaisi ajatella....). Mutta mitä ihmettä. Hän on sanonut pariinkin kertaan, että kanssani hän on kokenut elämänsä parasta seksiä. Jotenkin on ehkä uskottavaakin, kun tyypiltään on sellainen että ei turhia satuja loruile.
Joten ehkä meillä alakautta synnyttäneilläkin on sittenkin toivoa -päinvastoin kuin täällä palstalla saa tuta.
Ja kaiken kukkuraksi vielä muutama viikko sitten kosikin. Että on sitten valmis jopa sitoutumaan tällaisen rupsahtaneen kanssa ;-)
Että seksirikasta kesää vaan sekä synnyttäneille että synnyttämättömille mammoille.
Kommentit (114)
peppu tuntuu aika samalta kuin väljä pillu. Ainoastaan alussa peppu on tiukempi mutta kun sulkijalihas rentoutuu samanlainen lortto se peppukin on.
Kyllä se nyt on vaan niin, että synnyttäneitä naisia kannattaa panna anaaliin. Pillu menee vääjäämättä lortoksi synnytyksessä. Ihan turha selittää muuta, tämä on totuus.
Kyllä peppu tuntuu paljon paremmalta, kuin normaali. Nainen saa paremmat orkut myös peppuseksin kautta.
Miehesi saa ehkä siemensyöksyn, mutta ei takuulla orgasmia.
Onneksi on parempiakin naisia olemassa kuin sinun kaltaisesi itsekeskeiset paskat.
Mulle ainakaan ei ole suurtakaan merkitystä jollain alapään kunnolla, en treenaa, mutta mies saa siltikin alle viidessä minuutissa. Minä myös.
Olen 25-vuotias neitsyt ja sain ensimmäisen lapseni jo 17-vuotiaana. Poika painoi 5,5 kiloa ja synnytys oli hirveä, poikaystävänikin pyörtyi. Paikat repesivät pahasti.
Silloisen poikaystäväni mukaan pillu oli vain aavistuksen väljempi kuin aiemmin. Nykyinen, neljäs miehenikin on ollu hyvin tyytyväinen. Tosi se on, että pillu väljenee synnytyksen jälkeen, mutta ei mielestäni kuitenkaan niin paljoa, että se haittaisi yhdyntää.
Neljäs miehesikään ei ole vienyt neitsyyttäsi eli kaikki ovat saaneet vain peppua?
Olen 25-vuotias neitsyt ja sain ensimmäisen lapseni jo 17-vuotiaana. Poika painoi 5,5 kiloa ja synnytys oli hirveä, poikaystävänikin pyörtyi. Paikat repesivät pahasti.
kimpassa vuosikymmeniä, niin ei se tavaran koko/näkö ole se ongelma, vaan että suhde ja (naisen) halut ovat väljähtäneitä.
Seksuaalisesti viriilissä suhteessa on jotan pahasti pielessä, jos norminaisen normitavara on miehen mielestä liian "väljä". Ongelma on todennäköisesti miehen korvien välissä eikä fyysisissä jutuissa.
Neljäs miehesikään ei ole vienyt neitsyyttäsi eli kaikki ovat saaneet vain peppua?
Olen horoskooppimerkiltäni neitsyt ja ihan perinteisillä keinoilla tullut raskaaksi.
vaikka olisit horoskoopiltasi marakatti. Taikauskoisuus ei ole mikään hyve, jos haluaa olla vakavastiotettava.
Olen horoskooppimerkiltäni neitsyt ja ihan perinteisillä keinoilla tullut raskaaksi.
Jos viriilissä suhteessa ei ole mikään muuttunut, niin miten on mahdollista, että normitavarasta tulee väljä tavara synnytyksen jälkeen ja ainut syy siihen löytyy miehen korvien välistä? Ei kai se suht normaalisti sujunut synnytys voi niin traumaattinen kokemus olla, että tulee päähän vikaa?
Seksuaalisesti viriilissä suhteessa on jotan pahasti pielessä, jos norminaisen normitavara on miehen mielestä liian "väljä". Ongelma on todennäköisesti miehen korvien välissä eikä fyysisissä jutuissa.
Jos viriilissä suhteessa ei ole mikään muuttunut, niin miten on mahdollista, että normitavarasta tulee väljä tavara synnytyksen jälkeen ja ainut syy siihen löytyy miehen korvien välistä? Ei kai se suht normaalisti sujunut synnytys voi niin traumaattinen kokemus olla, että tulee päähän vikaa?
kinataan seuraavaksi ne toiset 20 viestiä, miten synnyttäminen vaikuttaa naisen tavaraan, seksuaalisuuteen yms. .
Dejavu, tämäkin keskustelu on käyty aikaisemmin melkein näillä samoilla sanoilla.
Pointti on, että jos suhde mättää miehen puolelta, niin joku sankari keksii syyksi, että nainen on liian lihava, tissit roikkuu, takapuoli liian leveä tai jopa, että synnyttäneen naisen tavara ei olekaan 17-vuotiaan neitsyen.
Ja ap:lle ja muille naisille tiedoksi, että suurin osa näistä väljä pillu on iso yhteiskunnallinen ongelma kommenteista on muutaman heviprovoilijan käsialaa. Ovat havainneet, että jos aloittaa ketjun persepanoista tai väljästä pillusta niin ketju elää, tai ainakin pääsevät kommentoimaan omaa aloitustaan.
Mitä väliä sillä on, vaikka olisit horoskoopiltasi marakatti. Taikauskoisuus ei ole mikään hyve, jos haluaa olla vakavastiotettava.
Kyllä horoskooppimerkillä on väliä. Tietyt horoskooppimerkit eivät sovi seksuaalisesti toisilleen lainkaan. Täällä varmasti on alan asiantuntijoitakin, jotka voivat tuon asian vahvistaa.
Miehesi saa ehkä siemensyöksyn, mutta ei takuulla orgasmia.
Onneksi on parempiakin naisia olemassa kuin sinun kaltaisesi itsekeskeiset paskat.Mulle ainakaan ei ole suurtakaan merkitystä jollain alapään kunnolla, en treenaa, mutta mies saa siltikin alle viidessä minuutissa. Minä myös.
Pointti on se, että miksi miehen päässä on vikaa, jos miehen itsensä mielestä suhteessa menee muuten loistavasti, mutta tavara on väljentynyt?
Siis suhde mättää siksi, kun tavara on väljentynyt. Jos suhde mättäisi muutenkin, niin siihenhän on helppo lääke olemassa: ero.
Pointti on, että jos suhde mättää miehen puolelta, niin joku sankari keksii syyksi, että nainen on liian lihava, tissit roikkuu, takapuoli liian leveä tai jopa, että synnyttäneen naisen tavara ei olekaan 17-vuotiaan neitsyen.
...ja hallelujah! :)
kylläpä minunkin mieheni kehuu seksiä vaikka synnyttänyt olenkin, enkä usko ollenkaan että satuilisi - ja eiköhän sen näe jos mies ei ole tyytyväinen, ainakin pidemmällä tähtäimellä. Hyvää kesää myös itsellesi, ap :)
T. Toinen synnyttänyt ja rupsahtanut
Siitähän pelimiehen tunnistaa, osaa sanoa juuri oikeat sanat... ;) hyvää kesää itse kullekin
Meillä seksi on vaan parantunut lasten saamisen myötä. Ei mitään syytä vaipua epätoivoon.
.. joo tuota mäkin täällä sivustoilla olen ihmetellyt.. kuinka seksi lakkaa kiinnostamasta kun uuden roolin - äitiyden saavuttaa..
Toki olen aika varma että siihen vaikuttaa pitääkö kumppani itsestään huolta.Varmasti kiinostuskin lopahtaa jos ei muista että itsestään huolehtimista ei pidä unohtaa lapsukaisen saamisen jälkeen. Koskee puolin ja toisin molempia osapuolia.
Lippu vain ylös kaikille mammoille ja terve järki käteen!
Hehekuva mamma 31 v.
parantunut lasten myötä. liekö osa syy siinä, että synnytysten jälkeen "tuntee" itsensä uudella tavalla ja uskaltaa antautua nauttimaan. ja kun itse nauttii enemmän niin tottakai se vaikuttaa siihenkin, että mies nauttii enemmän.
mutta jotenkin ajattelen, että ei kukaan ehdoin tahdoin halua sitoutua avioliiton voimin toiseen, jos seksi ei olisi hyvää - en minä ainakaan tahtoisi jos olisi yhtään epäilystä onko seksi hyvää. Ja meillä tämä pelimieheni on innokkaampi osapuoli julistamaan sitoutumistaan kihlojen kera.
Kaks nyrkkiä pitkä: Epäiletkö, että alakautta synnyttäneen kanssa kenelläkään voisi olla hänen elämänsä parasta seksiä? Jos näin, niin et ole vain tainnut sitten kohdata sellaista matkallasi ;-)
ap
muututaan muualtakin kuin alapäästä vuosien saatossa. Mitä sitten? Eletty elämä saa näkyä ja paikat väljentyy halutaanpa tai ei. Mulle ainakaan ei ole suurtakaan merkitystä jollain alapään kunnolla, en treenaa, mutta mies saa siltikin alle viidessä minuutissa. Minä myös.