Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen muuttumassa pinnalliseksi :-(

Vierailija
10.06.2009 |

Elämässäni ei ole mitään vikaa ja silti kitisen mitättömistä.

Lisäksi kaiken pitää olla merkkituotteita ja vahdin mieheni pukeutumista ehkä ylitarkasti.

Ennen olin tyytyväinen vähempään mutta nyt en voisi kuvitellakaan että söisimme rainbow ranskalaisia tai pyyhkisin peffani x-tra kakkapaperiin.

Toivottavasti tämä on vain ohimenevä diivailuvaihe tai johtuisi vaikka hormoneista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on kaikki niin pirun täydellisiä.

Vierailija
2/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkään kuin oman egon pönkittämistä. Se, että käyttää kaikessa merkkituotteita ei tarkoita, että olisit jotenkin varakkaampi, tiedostavampi tai hienompi.

Itse olen vähän samanlainen, että kahdesta en luovu ja toinen on Serlan Lambi jne., mutta ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa ja tip top.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin halvempiin tuotteisiin, toki taloudellinen romahdus edesauttaa valintojani.

Vierailija
4/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että olen köyhä joka on olevinaan jotain "parempaa".

Ostan merkkituotteita kirpparilta ja muuten vähän käytettynä.

Lisäksi saatan ostaa tarjoussaippuaa ja laittaa sen merkkipulloon.

Myöskään halpispesujauhepaketteja en jaksa katsella vaan laitan jauheet kätevämpään muovikippoon.

Pidän siis yllä kiiltävää kulissia. Pääasia että näyttää hyvältä...

Lopputuloksena siis kävelen maha pystyssä miehen kanssa käsikädessä merkkikamppeissa jotka eivät ole maksaneet edes halpahallin uusia enempää.

t: ap

Vierailija
5/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole keksinyt mitään muuta selitystä kuin raskaushormonit :DDD Esim kirppiksellä saatan katsoa että onpas siinä ihana vauvanvaate, mutta kun huomaan et lapussa lukeekin vaikka Napero, niin eipäs se vaate mulle kelpaakaan ;D En ole ikinä ollut tämmöinen ennen, joten väkisinkin tää menee ohi ;) Mut hei, jos asut stadissa päin, niin lähetään yhes penkomaan kirppiksien vaaterekkejä oikeita merkkejä etsien ja käydään hakee Robertsilta take away kahvit joiden kans kuljetaan selkä suorana tyylikkäät pokat silmillä pitkin aleksia, ja ne kirppisostokset voi sit pakata johonkin hienompien liikkeiden paperikasseihin :D

Vierailija
6/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itsekin syyttää raskaushormoneja ;-)

En asu pk-seudulla, mutta kyllä siellä tulee välillä käytyä.

Vierailija
7/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsun iltakirppiksellä on paljon merkkivaatteita halvalla ;)Tsihhhiiihhihi.

Vierailija
8/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se jotenkin pehmeämpi ilmaus diivailukitinöille?

ps. ja huutis opettaa että mistä maksetaan paljon = sitä kanattaa hamstrata ;-)

Vierailija
9/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä ne mummot, jotka ostaa lidlistä ja laittaa ostokset stockmannin muovikassiin

Vierailija
10/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas voisin käyttää vaikka puolalaista sanomalehteä pyllynpyyhkimiseen ja vaatteiden merkillä ei ole väliä, kunhan vaikuttaa kestävältä. Mutta ehkä se ero onkin siinä, että minulla on varaa ostaa kallista. On aina ollut, eli ei ole tarve diivailla.

Vierailija
11/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa vaan tarkkana ekaa lasta odottavat. Ette kuitenkaan ole kunnolla kärryillä kuin vasta seuraavien lasten kanssa. mihinkään hm/kappahalleihin ei kärsi sortua vaikka kuinka kivalta näyttää, kulissit putoo heti. Merkit pop.ista ylös päin hyväksytään ja joskus lindexit.

Vierailija
12/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei harmittanut ostaa "Minejä" lapsille, pääasia että ne miellyttää lasten silmiä, ne printit.

Rahasta ei olisi pulaa, mutta kun tiedän itsekin miten järjetöntä on hakee jotakin merkkituotteita kun hinta/laatu on hyvää muuallakin.

No Reimaa ne sentään käyttää talvella päällä ja jalassa =)

Vierailija
13/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naperoa ja lottalassia. Nyt toista odottaessa ei enää kelpaa mikään ainakaan alle espritin.

Edes esikoiselle...

Olen tunkenut Kontin lootaan uskomattoman määrän pojan vanhaa vaatetta.

Vierailija
14/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 18

Vierailija
15/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän itseäni laatutietoisena, en pinnallisena.

Jos laitan halpissaippuan merkkipulloon, se johtuu siitä, että se merkkipullo on tyylikkäämpi. No, ehkä se on sitten sitä pinnallisuutta...

Vierailija
16/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkivaatteita aleista ja myyn niitä huutiksessa. osaa käytetään ensin itse ja sitten myyntiin ja saan ainakin kaksinkertaisen hinnan kuin mitä olen maksanut. näin elelee ihan kivasti kotiäitinä.

eikä maksa vaatteet mitään, ei olis varaa ostaa markettivaatteita.

Vierailija
17/17 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös halvalla voi näyttää hyvältä. Ei kaiken tartte olla uutta ja superkallista. Itse ainakin iloitsen suuresti edullisista, hyvistä löydöistä.

Ja tunnustetaan, kyllä sitä itsekin antaa mielellään vauraamman vaikutelman kuin oikeasti onkaan. Kai se on sitten pinnallista ja turhamaista. En siis todellakaan ole varakas. Kiinnostaisi tietää, minkä ikäistä on tämä muu väki, joka täyttää hienon pullon halpissaippualla! Itse olen iältäni pian 26. Olemmeko kaikki samaa ikäluokkaa vai onko meitä ikähaitarin laidasta laitaan? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä