Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläköön langattomat yhteydet!

Vierailija
10.06.2009 |

Arvatkaapa kauanko kesti tänään maksaa pankkikortilla kolmea lentolippua?

Liput tilattu eilen ja tänään nouto/maksu matkatoimistosta. Menin toimistoon sisälle 14.40 ja olin ainoa asiakas siihen asti kunnes tulin maksaneena ulko-ovesta ulos. (Luultavasti päivän ainoa asiakas joka vaivautui paikalle.) Koskas olin ulkona?

P.S Palvelua sain heti ja kokoajan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna joudut menemään uudestaan,koska et tänään saanut maksettua tietokone ongelman takia :)

Muutimme vasta Suomeen ja raivostuttaa niin suunnattomasti, kun täällä ei mikään toimi...

Vierailija
2/2 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna joudut menemään uudestaan,koska et tänään saanut maksettua tietokone ongelman takia :) Muutimme vasta Suomeen ja raivostuttaa niin suunnattomasti, kun täällä ei mikään toimi...

Alan olla kohta samaa mieltä, muttei sitä huomaa kun on täällä aina asunut!

Meni 65 minuuttia, kun se maksupääte ei toiminut! 10 Minuuttia meni siihen, että joku sieltä tuesta kertoi, että se pääte oli irtisanottu. Joku oli irtisanonut oman päätteensä ja niiden pääte oli otettu pois linjoilta. (Kyseessä oli ihan matkatoimistoketju liikematkoille) Nyt kiusaamaan "kavereita" ja irtisanomaan niiden liittymiä, laitetaan vahinko kiertoon. Mitäs muuta vois kavereilta irtisanoa?

Juu, jos vielä olisin joutunut sinne huomenna, niin... mulla meni 3 x parkkiaikakin umpeen, kun sai vaan 30 min kerrallaan ja kävin postissa ekana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla