Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YO-lippis?! Siis "jou!" Poikani kärttävät tällaisia, hinnat ihan hirveitä,

Vierailija
09.06.2009 |

kuulemma feikkejä saa jostain (mistä?) puoleenhintaan tai allekin, ei kannattais ostaa aitoa kun koulusta varastetaan niitä väittä tuttu äiti...

Mikä ilmiö tää oikein on?

Mun pojat menossa ekalle ja tokalle, ja tylsät tavislippikset ei enää kelpaa, to-del-la-kaan!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä voittoarvan saanut poika pitää päässään:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906090114134_uu.shtml

tämä siis niille jotka eivät tiedä minkälaisesta lippiksestä on kyse...

Vierailija
22/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tosiaan tajunnut, että on noin rumasta lippalakista kyse. Olen kaupungilla joidenkin pikkupoikien päässä nähnyt ja heti hyppäsivät silmille poikkeuksellisen rumina. Onneksi omilla pojilla ei ole ko. lippiksistä aavistustakaan (10 ja 8 v.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos niistä muistettu vinkata poliisille kun ovat selvää piratismia?!?

Vierailija
25/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita sandaaleita myydä ko. tuotemerkillä, vaikka vähän siltä ne tossut näyttävätkin. Se on vähän eri asia myydä samaa muistuttavaa tuotetta. Se ei ole laitonta. Tuotemerkin käyttäminen ilman tuotemerkin haltijan lupaa sen sijaan on väärin.

Vierailija
26/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mestan, käymme tsekkaamassa sen mitä pikimmin.

ap

ps. lapseni kyllä tietävät sekä kotitöiden että viikkorahan arvon. Mutta nyt kyseessä lupaus uusista kesähatuista, palkinnoksi eräästä hyvin menneesät suorituksesta, päästin suustani että saavat itse valita ne kivat kesähatut. Tässä tulos ;)

Vierailija
27/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asematunnelissa on ainakin se yks liike, mistä näitä saa. Tosin en tiedä, saattaa olla aitoja ja kalliita.

Lätsät on nyt tullut muotiin joo, voikohan netistä tilata feikkejä?

Vierailija
28/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näistä lätsistä on tosiaan kyse, argh ne on rumia. Mutta makuasiat jne...

ap

Vierailija
30/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton tyyliset mutta ilman mitään pling ,plingiä makso prismassa toinen 9,90 ja toinen 14,90.

Vierailija
31/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat menossa ekalle ja tokalle, ja tylsät tavislippikset ei enää kelpaa, to-del-la-kaan!

ja että nyt on pop joku ylioppilaslippis :)

Vierailija
32/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostamaan lippiksiä omilla rahoilla. Sittenpähän osaavat suhteuttaa sitä, miten paljon työtä tuhlaamisen maksamiseen menee. Eikö ole kesätöitä? Mansikanpoimijoita tarvitaan kai vieläkin.

Eka ja tokaluokkalaiset töihin? Ei taida onnistua :)

Että laittaisit eka- ja tokaluokkalaisen mansikanpoimintaan? Ei taitas kukaan ottaa, jos ei sittn itsellä olis mansikkamaata. Tuon ikäiset voi tehdä töitä korkeintaan kotona :)

Vierailija
33/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameesta ilemstytksestä en maksa, en edes euroa. Enkä antais kyllä poikieni moisia lätisä päähänsä pistää. Huh, ovat kyllä niin karseita ilmestyksiä. En iki..iki maailmassa anna omien lasten laittaa niin kamalaa hattua päähänsä. Naurattaa nuoret, luulevat että näyttävät makeilta. Pikemminkin typeriltä .

Vierailija
34/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameesta ilemstytksestä en maksa, en edes euroa. Enkä antais kyllä poikieni moisia lätisä päähänsä pistää. Huh, ovat kyllä niin karseita ilmestyksiä. En iki..iki maailmassa anna omien lasten laittaa niin kamalaa hattua päähänsä. Naurattaa nuoret, luulevat että näyttävät makeilta. Pikemminkin typeriltä .

Eikö sinun nuoruudessasi ollut mitään vastaavia hömpötyksiä. Meillä oli ainakin superleveät farkut, rauhanmerkit yms. kammotukset. Onneksi oma äitini ymmärsi, että minulle ne oli tärkeitä, vaikka itse piti hirveänä. Meilläkin noita lippiksiä toivotaan, mutta itse mietin lähinnä sitä, että onko kyseinen muoti-ilmestys menossa jo ohi. Käytiin nimittäin juuri viikonloppuna Tukholmassa ja siellä ei todellakaan näkynyt kyseisiä lippiksiä kuin suomalaisten päissä. Eikös Ruotsi ole aina vähän edellä näissä muotiasioissa.

Vierailija
35/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää luulin avauksesta, että kyseessä on joku ylioppilaan lippis: valkoinen kupu, musta lippa ja lyyra kultalangalla otsaan aplikoituna. :))

heh, aattelin tosiaan etta modernimpi version Yo-lakista!

Vierailija
36/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä maksaa mauttomasta lätsästä 50 €??? Ostaako oikeasti joku järkevä äiti/isä pikkupojalle tuollaisen?

Vierailija
37/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän esiteltiin viime vuonna tv:ssä, oli hirveän kalliita.

Vierailija
38/38 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilatkaa USAsta vaikka tusina. Hinta ei päätä pakota ja päälle tulee alv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä