Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en saa vaunuja myytyä... argh

Vierailija
09.06.2009 |

en viittis ihan ilmasekskaan antaa kun lähes käyttämättömät vaunut. Huutonetissä ei mee, eikä vauvan sivuilta. Ilmotukset on olleet neuvolassa ja kaupan seinällä. Mitä me sitten teen noille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. vaunuja ostamassa

Vierailija
2/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "lähes käyttämätön" tarkoittaa? Käytetyt ne ovat kuitenkin eikä kukaan maksa lähelle uusien hintaa käytetyistä. Ovatko ihan merkki vaunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa laittaa lähtöhinta alhaiseksi. Se kannustaa huutamaan.

Vaunut ei taida olla ns. merkkivaunut? Ne tuntuu käyvän kaupaksi.

Jos vaunut on hyvässä kunnossa ja laitat kunnon kuvat, ne menevät kyllä kaupaksi.

Vierailija
4/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartan Skaterit ja Geslein Swingit (en tiedä kirjotinko ton oikein)

Mietin vaan että mihin muualle sitä raahais ilmotusta tai kyselis.

Vierailija
5/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni käytetyistä jos pyytää yli puolet uuden hinnasta, niin en ostais. Vaikka on kuinka hyvässä kunnossa. Kuten joku jo edellä sanoi, käytetyt ne ovat kuitenkin.

Vierailija
6/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hakusanat kunnossa? Kannattaa tosiaan tarkastaa se oikeinkirjoitus, sillä jos et kirjoita oikein, ei ko. merkkiä etsivät löydä myymääsi tuotetta. Sen verran pitää kyllä myymästään tuotteesta tietää, että tietää mikä merkki ja malli...

Vierailija
7/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusanoja... :(

siis on mulla kaikki tarkat tiedot, mutta tässä palstalla kun on niin pientä tekstiä ja kirjotan ilman rillejä en tiedä tuliko tuo oikein kirjotettua :) sori...

tuntuu vaan että huutonetissä ei ole huutajia. Täytyy opetella laittaan ne hakusanat.

Ajattelin vaan että menis jossain muualla kaupaks. Huutonetin ilmotusta tein tunnin en silti saanut sitä tehtyä oikein....

Vierailija
8/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Hakusanoja: rattaat, vaunut jne.

Haku etsii kaikki ilmoitukset joissa esiintyvät nuo sanat.

Vierailija
9/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laske sitä hintaa vähitellen, niin kyllä ne lopulta menee... mä sain just kaverilta ihan iskemättömän oloisen vaunut ilmaiseksi.

Vierailija
10/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitä vaunuja ja asun Hämeenlinnassa. Olen myynyt Emmaljungan tuplat, kahdet gessleinin yhdistelmät, Peg Perego Pliko P3, Carenat ja brio ponyt ja hyvin ovat menneet kaupaksi. Olen mielestäni saanut näistä jopa hyvin rahaa. Yhdet ainoastaan tarvitsi postittaa, muut ovat hakeneet.

Vierailija
11/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin kyllä mä siitä päätelen, ettei ne olleet käytännölliset, eikä siten hyvät

Vierailija
12/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on sellaiset, ja ovat tosi kivat ja näppärät vaunut.

Paljon sulla on hp? Paljon maksoit niistä suomessa? Saksastahan niitä saa reilusti edullisemmin --> hp ei voi olla enemmän kuin saksalainen hinta.

Vierailija
13/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeampaa hintaa kun pyysin niin ei mitään kyselyjä edes tullut. Näin meni kaupaksi pitkällisen myynnin jälkeen n. 2 vuotta yhdellä lapsella käytössä olleet Brion yhdistelmävaunut. Veikkaan että hintapyyntösi on liian korkea. Tarjontaa on paljon, joten siksi ei mene helposti kaupaksi.

Vierailija
14/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vaunufriikit ihmiset myy lähes käyttämättömiä, eikä niissä mitään vikaakaan tarvii olla, koska ihastuvat jonkin toisen rattaan malliin, kuosiin tyyliin ja heillä on useammat kuin yhdet menopelit

Vierailija
15/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

brio-yhdistelmät 2000-luku ja hinta 350 e

Vierailija
16/16 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mm. kissan hyvään kotiin kun katsoin lehdestä kadonneita, ja soitin jos ei omansa löydy, niin meiltä saa...siskoni yksiö meni viikossa kaupaksi kun katsoin HS:stä kuka ostaa yksiön...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi