Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärilläni on ollut vääränlaisia ihmisiä

Vierailija
26.06.2026 |

Missä on kaikki kiltit, empaattiset ja auttavaiset ihmiset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa kulttuureissa kaverit ja ystävät on sitä varten, että auttavat. Suomessa kaverit ja ystävät on sitä varten, että voi tehdä henkistä väkivaltaa

Vierailija
2/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä miehiä ei kukaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttejä miehiä ei kukaan auta.

No ei. Ja pilluakin on vaikeaa saada. Ennen oli helpompaa. Ei tarvinnut kirjallista sopimusta. Nykyään ei uskalla, edes moikata ilman kirjallista sopimusta.

Vierailija
4/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttejä miehiä ei kukaan auta.

No ei. Ja pilluakin on vaikeaa saada. Ennen oli helpompaa. Ei tarvinnut kirjallista sopimusta. Nykyään ei uskalla, edes moikata ilman kirjallista sopimusta.

Ennen tehtiin se sopimus papin edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän