Lue keskustelun säännöt.
Ympärilläni on ollut vääränlaisia ihmisiä
26.06.2026 |
Missä on kaikki kiltit, empaattiset ja auttavaiset ihmiset?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kilttejä miehiä ei kukaan auta.
No ei. Ja pilluakin on vaikeaa saada. Ennen oli helpompaa. Ei tarvinnut kirjallista sopimusta. Nykyään ei uskalla, edes moikata ilman kirjallista sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttejä miehiä ei kukaan auta.
No ei. Ja pilluakin on vaikeaa saada. Ennen oli helpompaa. Ei tarvinnut kirjallista sopimusta. Nykyään ei uskalla, edes moikata ilman kirjallista sopimusta.
Ennen tehtiin se sopimus papin edessä.
Muissa kulttuureissa kaverit ja ystävät on sitä varten, että auttavat. Suomessa kaverit ja ystävät on sitä varten, että voi tehdä henkistä väkivaltaa