Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mässäilyä!!!

Vierailija
09.06.2009 |

Miten ihmeessä pääsisin eroon ihan kamalasta makean himosta??!

Olen esikoiseni synnyttänyt viime syksynä ja ristiäisten jälkeen on jäänyt kamala makean mässäily kierre,enkä saa itsestäni otetta ja lopetettua,kun se kamala himo alkaa...

Raskausaikana tuli kiloja yli 20 ja kaikki ne on nyt jääny.. Mieheni mainitsee kokoajan painostani ei tietenkään loukkaavasti,mutta itseäni alkaa masentaa..

Mulla on ollu ennenkin painon kanssa ongelmia ja

olin ennen raskautta saanut kilot kuriin ja aloin olla tyytyväinen kroppaani,mutta nyt inhottaa katsoa peiliin...

Onko kellään jotain konstia,jolla saisin ton makeanhimon kuriin ja jätettyä herkut pois!!! Alan olla kohta epätoivoinen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikoinani sanmassa tilanteessa. Raskauskiloja reippaasti ja herkut maistui! :s

Kun sain lopetettua, olen laihtunut yli 20kg!! Liikuntaa ja terveellinen ruokavalio tuo tuloksia. Kerran viikossa olen sallinut itselleni karkkipäivän ja se pitää! :)

Vierailija
2/3 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisiko jos hävittäisit kotoa kaiken makean? Jos mulla on karkkia kotona niin takuuvarmasti syön sitä koko ajan, mutta jos sitä ei ole niin ei tee edes mieli (poissa silmistä, poissa mielestä;))

Toinen keino on aina makeanhimon yllättäessä kävellä vaikka korttelin ympäri (tai portaat ylös tai lukea runokirjasta runo tai keittää kahvit jne.) ja miettiä sitten uudelleen. Itellä on yleensä siinä vaiheessa pahin himo ohi ja pystyn vastustamaan kiusausta.

Mulla on myös päässä ja kelenterin välissä kuvia sellasista vaatteista, joissa haluaisin näyttää hyvältä. Niidenkin katselu kasvattaa motivaatiota. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lisää kuituja, liiku enemmän vähintään 1 h päivässä. Syö siten, että niellessä menee samalla mahdollisimman paljon ilmaa vatsaan. Vesi vie tehokkaasti nälän. Ruisleipää ja perunaa, terveellistä kuitua ja vitamiinejä. Rasvaiset ruoat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi