Myöhäinen ovulaatio, raskaana?
Kommentit (7)
Kiitos vastauksesta :) Pelottaa vain kamalasti josko se ei sittenkään ole totta, kun noita oireita tosiaan voi kuvitella... Aika selviä kyllä nuo on.
Kuinka pitkään sitten he ovat negoja testailleet? :o Kummastuttaa niin kun aina vain se yksi viiva siinä testissä möllöttää. (Testejä on tullut jo tehtyä "muutama"...)
Tuo maidon tulo varsinkin on todella outoa, mutta epäilen vain että pillerit ovat sekoittaneet hormonit kokonaan. Tosin minulta on otettu jokin aika sitten kaikki verikokeet, eikä mitään ollut vialla. Niinpä, ollako vai eikö olla...
Jatkan pähkäilyä, en ihan vielä haluaisi juosta lääkäriinkään ja luopua mahdollisesta toteutuneesta unelmasta, kun siellä ei mitään olisikaan. :-D
Minulla kesti lähes 3 vkoa ennen kuin näkyi plussa testissä. Samoja oli oireet kuin sinulla.
Toivottavasti plussa sieltä vielä tulee!
Kaverilla kävi kerran niin,että harrasti seksi päivää ennen kuukautisia ja tuli raskaaksi. Huomasi sen kuukautisten pois jäännistä.Samoin minulla kuukautiset viikon myöhässä. Rakasteltiin samana päivänä,kun niiden olisi pitäny alkaa tai päivää aiemmin. Ostin testin enkä tiedä uskallanko tehdä. Kuukautisista ei tietoakaan mutta vatsaa nippaillut yms. Ei selviä oireita että kuukautiset olisi tulossa.Onkohan mahd että olisin raskaana..ja että oli myöhäinen ovis.
Minulla kesti lähes 3 vkoa ennen kuin näkyi plussa testissä. Samoja oli oireet kuin sinulla. Toivottavasti plussa sieltä vielä tulee!
Ihanan rohkaisevaa! En uskalla vielä testata, toivon vain parasta...
Kaverilla kävi kerran niin,että harrasti seksi päivää ennen kuukautisia ja tuli raskaaksi. Huomasi sen kuukautisten pois jäännistä.Samoin minulla kuukautiset viikon myöhässä. Rakasteltiin samana päivänä,kun niiden olisi pitäny alkaa tai päivää aiemmin. Ostin testin enkä tiedä uskallanko tehdä. Kuukautisista ei tietoakaan mutta vatsaa nippaillut yms. Ei selviä oireita että kuukautiset olisi tulossa.Onkohan mahd että olisin raskaana..ja että oli myöhäinen ovis.
Eiköhän se ole mahdollista, tee ihmeessä testi :) Kerro sitten mitä näyttää!
Itselläni on ollut jo yli vuoden verran vauvakuumetta ja seksiä ollaan harrastettu ilman ehkäisyä viime vuoden syyskuusta 08- helmikuuhun 09 saakka, tuloksetta. Heti perään pidimme pienimuotoisen tauon yhdynnöissä ja tulin hankkineeksi e-pillerit. Lopetin niiden käytön huhtikuun keskivaiheilla koska avopuolisoni halusi yrittää vielä.
Nyt menkat ovat viimeksi olleet toukokuun alussa. Eli myös minulla on menkat myöhässä ja tein muutamia testejä mutta nekin olivat "-" merkkisiä. Kesäkuussa minulla oli 2 päivää muutaman tipan suuruista vuotoa mutta ei muuta. Viime viikolla oli havaittavissa vatsakipua, aika voimakasta ja lievää päänsärkyä. Mitä lie oireita? Onneksi ne menivät ohi. Nyt ovat rinnat olleet arat, lähinnä nännien alueelta ja välillä ne kutivat. Raskaustestin tein eilen ja se näytti negaa.
Täälläkin päin vauvakuumetta on ja rutkasti. Ovulaatiosta en ole perillä koska kiertopäivät ovat ennen vaihdelleet paljon. Pinna on ollut kireällä ja toivo on pikku hiljaa hiipunut koska raskaaksi en ole tullut useasta yrityskerrasta huolimatta. Eli näin meillä.
Eihän noista koskaan tiedä. Mielikin tekee tepposiaan ja kaikkea voi aina kuvitella. Mutta tuo nyt kuulostaa jo aika vahvasti raskaudelta. Tiedän monia, jotka testanneet negoja toooosi pitkään. Eli kaikilla se ei vain näy. Varsinkin tuo maito mun mielestä vahvistaa oireet. Mutta sen ymmärtääkseni voi varmistaa verikokeestakin. Ja jossain kohtaa ultrakin sitten. Neuvolassa tuntee myös ihan kädellä asiantilan :) Varovaisesti kuitenkin: ONNEA!
Tuolllaanen75 kp26