Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua ummetukseen?

08.06.2009 |

En haluaisi mitään varsinaista lääkettä, mutta mikä muu auttaisi ummetukseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon, kuitua ruokavalioon, paljon hedelmiä ja vihanneksia, liikuntaa.

Vierailija
2/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsinyt ummetuksesta ja yhden olen löytänyt: luontaistuotekaupasta fructolaxin. Sellaisia viikunakuutioita.

Levolac ja luumut eivät auta minua ollenkaan. Olen syönyt kerran kaksi pussia luumuja, eikä näkynyt missään. Levolac on myös yhtä tyhjän kanssa.

Yksi hyvä on myös: espresso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuoteosastoilta.

Vierailija
4/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokalusikallinen pellavansiemeniä ja 2 luumua liotetaan vedessä yön yli. Aamulla juodaan sekoitus.

Vierailija
5/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista olen ostanut ja käyttänyt säännöllisesti 3 vuotta, 1 mitallinen jogurttiin tai puuroon riittää minulla. Ongelmana oli ummetus ja peräpukamat, jotka molemmat hävisivät rouheen myötä...

Vierailija
6/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi auttaa. Kokeile myös runsaasti maitokahvia tai jäätelöä. Levolac ei auta minuakaan, eikä auta luumut.

Jos vaiva pitkäaikainen tai myös ripulia, niin kannattaa panostaa Vi-Siblinin pakkaukseen. Kestää jonkun päivän ennen kuin alkaa vaikuttaa. On kuitulisä. Suojaa ja säännöstelee suolen toiminnan oli sitten ripuli tai ummetus + runsaasti vettä. (Voi panna hetikin toimimaan.)

Jos oikein paha juttu, niin kannatta ostaa Toilax pillereitä (vastaava Orionin tuote ei tunnu samalta kuitenkaan, oliko nimi ehkä Metalax, en muista). Toilaxia on myös kertakäyttöinen peräruiske, jota farmaseutti saattaa suositella.

Vesi ja liikunta kuuluvat tietysti pakkaukseen (varsinkin pitemmän päälle).

Vierailija
7/7 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lääkettä, joka aiheuttaa ummetusta, mutta koska lääke on tehokas niin sitä ei lopeteta ja todennäköisesti käyttö tulee olemaan pitkäaikaista ainakin puoli vuotta ehkä jopa vuosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi