B-rappu suljettu raskauden ajaksi?
Onkos muille käynyt näin että normaalisti on peppu-touhuista nautittu sillointällöin, ilman mitään jälkiseuraamuksia.
mutta, kun on tullut raskaaksi on peppuseksi ollut kyllä yhtä kivaa siis seksin ajan mutta sitten jälkeenpäin on ollut AIVAN HIRVEE olo koko yön.
suoli supistelee kokoajan, kakkattais vaikkei kakkattaiskaan pöntöllä on kiemurreltu koko yö kylmähiki ottalla. aamulla vain väsy jälellä. kohtua ei supistele, vain suolistoa.
näin kävi edellisessä raskaudessa ja peppuilu jätettiin pois. vekara synty ja taas peppuilu maistui entiseen malliin.
nyt olen taas raskaana ja kokeilin ihan vaan sormella varovasti ite hommaa ja taas tuli kamala olo sit jälkeenpäin.
onko muille käynyt näin? mistähän mahtaa johtua?
en nyt ajattelis vauvankaan olevan niin iso että jotenkin tilanpuutetta olis kun viikotkin oli vasta 9.
Kommentit (70)
Odottelen ja mieli tekee seksiä aika lailla koko ajan. Kulta osti mulle semmosen imukupillisen sauvan, kun tiesi, että harrastan omaa kivaa päiväsaikaan ja haluaa joskus nähdäkin kun sillä sauvalla nautiskelen. Parhaalta se tuntuu, kun istun jalkojeni päällä ja liuutan sauvaa hitaasti pepussa ja samalla kiihotan klitorista. Orkut on mahtavia.
Hehe... Nyt käännetään tosissaan veistä ap:n haavassa =)
Kuinkahan moni mahtaa sekstailla tänä yönä? Juhannuksena riittänee vilskettä peiton alla ja päällä.
Rupesi naurattamaan kun luin tuon "lahnaleikki"-ketjun. Meillä tehdään nyt juuri niin kun ison vauvamasuni kanssa se tuntuu ainoalta hyvältä asennolta. Peppuseksiähän se meillä nykyisin on, kun se tuntuu niin ihanalta. Kultakaan pane ollenkaan pahakseen. Pyytää vaan silloin tällöin kääntymään selin, että näkee mun "mahtavan ihanan pyllyn" (Tää on siis miehen ilmaus). n 29
Oon nuori (22 v) odottaja. Alkuraskauden aikana seksi ei kiinnostanu ollenkaan pahoinvoinnin takia. Nyt loppumetreillä tekis mieli koko ajan ja varsinkin peppuseksiä, joka ei oo mua ennen oikein koskaan kiinnostanut. Siis mikään ei tunnu paremmalta kun hidas peppurakastelu ja mitä syvenmmälle sen parempi. Tätähän ei oikein voi ottaa esiin missään tyttöjen välisissä jutuissa. Onko noi hormoonit vaan jotenkin vaikuttanu vai mikä juttu tää on?
väittäisin, nyt neljän raskauden kokemuksella =)
muutenkin panettaa ihan koko ajan ja sit tekee mieli semmosiikin juttuja mitä ei nyt niin välttämättä muuten harrastais.
harmi vaan kun miestä ei kiinnosta tämmönen "ryhävalas" (vatsani on ollut aina odottaes melko suuri), pääsee tuleen puutostautia.
jotenkin vaikuttas siltä että tähän ketjuun kirjottelee pääasiassa yks sama pervo...
...lukaskaas vähän tarkemmin ketju läpi...
Suomessa on vain 2 naista, jotka tykkää peppuseksistä. Toinen on tämä pervo, joka tykkä siitä raskaana ollessaan ja toinen tykkää muutenkin. On tämä sairas yhteiskunta. Miksi nämä 2 kummajaista tulevat kirjoittelemaan juuri tänne foorumille???!!!
jotenkin vaikuttas siltä että tähän ketjuun kirjottelee pääasiassa yks sama pervo... ...lukaskaas vähän tarkemmin ketju läpi...
Siis mikä pervo tänne nyt kirjoittelee? Oon seurannu tätä ketjua mielenkiinnolla, kun meilläkin vauvaa odotellaan. M36
Nyt kun oottelen ekaa meille anaaliseksi tuntuu parhaalta.
Täällä odotellaan esikoista ja seksielämä on vilkasta. Ollaan miehen kanssa mökillä kahdestaan ja nautittiin äsken saunan jälkeen toisistamme oikein pitkään. Peppuseksiinhän se taas päättyi ja saatiin yhdessä orkut. Minä en kyllä saa ilamn klitan hieromista, mutta onneksi kulta siitä vaan sanoo tykkäävänsä. Peppu kyllä kuplii vähän aikaa peppuseksin jälkeen, mutta se nyt on pieni haitta. Oli sitten käytävä uudestaan saunassa, mutta nythän on juhannus. Hyvää juhannusta kaikille!