B-rappu suljettu raskauden ajaksi?
Onkos muille käynyt näin että normaalisti on peppu-touhuista nautittu sillointällöin, ilman mitään jälkiseuraamuksia.
mutta, kun on tullut raskaaksi on peppuseksi ollut kyllä yhtä kivaa siis seksin ajan mutta sitten jälkeenpäin on ollut AIVAN HIRVEE olo koko yön.
suoli supistelee kokoajan, kakkattais vaikkei kakkattaiskaan pöntöllä on kiemurreltu koko yö kylmähiki ottalla. aamulla vain väsy jälellä. kohtua ei supistele, vain suolistoa.
näin kävi edellisessä raskaudessa ja peppuilu jätettiin pois. vekara synty ja taas peppuilu maistui entiseen malliin.
nyt olen taas raskaana ja kokeilin ihan vaan sormella varovasti ite hommaa ja taas tuli kamala olo sit jälkeenpäin.
onko muille käynyt näin? mistähän mahtaa johtua?
en nyt ajattelis vauvankaan olevan niin iso että jotenkin tilanpuutetta olis kun viikotkin oli vasta 9.
Kommentit (70)
huh huh kun näin loppuraskaudessa tekee koko ajan mieli seksiä ja vielä peppusellaista rv 37
niin pieni reikä ;(
Pelkään, että repeän. Ennen yhtä leikkausta laitettiin vesiperäruiske ja se letku oli kyllä pieni, mutta sattui kauheasti.
Eipä sitten voi omistaa ajatustakaan sille, että peppuilu tuntuisi minusta hyvältä.
mulla teksi kans mieli peppuseksiä, mutta miestä ei kiinnosta. pakko on sitten omassa kuvassa sormettaa pyllyäkin. ei se kuitenkaan ole samaa kun kunnon peppuseksin rv 33
mies kun nuolee minua laittaa aina sormen pyllyyn ja toisen pimppaan ja puristelee välilihaa. tunttu niin ihanalta. onks tää nyt sitten peppuseksiä?
nyt oon jo kotona ja pakko on omaa kivaa tehdä ainakin pari kertaa päivässä kun mies on töissä ja vielä riittää miehellekkin illalla, tuntuu ihanalta ja vähän nololta työntää sauva peppuun kun sormetan. rv 38
Lapsesta tulee homo, jos raskauden aikana harrastaa kakkareikää.
peppuleikit kuuluu meillä seksielämään muutenkin eikä olla tyyliä muutettu nyt raskausaikanakaan. rv 38
Ollessani raskaana nautin tavattomasti peppuseksistä. En tiedä, miksi, mutta se tuntui jotenkin niin taivaalliselta. Pian synnytyksen jälkeen oli peppukin aika arka ja oli hetken pois käytöstä, mutta nopeasti se taas oli entisensä.
Perinteistä peppusekisäkin kyllä, mutta mies tykkää varsinkin kun saa nuolla peppureikääni kun hieron klittaa. Joskus hihityttää kun mietin miltä näytämme; minä kontallani peppu pystyssä hieron klittaa ja miehen naama pakaroiden välissä nuolemassa peppureikää. Hih!
ihan hirvee mieliteko peppuseksiin nyt (36 vko). Kulta kyllä tykkäilee mielellään sinnekin. n 26
Kulta kyllä tykkäilee mielellään sinnekin. n 26
tykkäillä tarkoittaa meillä rakastella ei siis mitään lykkäilyä
Meillä nussimista sanotaan paijaamiseksi. "paijattaisko vähä?"
tykkäillä tarkoittaa meillä rakastella ei siis mitään lykkäilyä
Kyllä nyt (36 vko) nautin ihan täysillä peppuseksistä. Tuntuu ihanalta kun mies tulee peppuun ihan koko mitalta ja lopulta laukeaa sinne. Multakin tulee silloin ihan helposti.
Täällä odottelen aika loppumetreillä jo (36 vko) eikä seksihimot vaan tuntuu lisääntyvän. Peppuseksiä varsinkin tekee mieli. Tänäänkin peuhattiin kullan ja loppu oli taas ihanaa peppurakastelua. huh huh
Odottelen tässä yksin ihan omasta halustani esikoistani ja (peppu)seksiäkin ja läheisyyttä kaipaan. Masturbointi auttaa seksintarpeeseen hetkeksi, mutta ei tietysti siihen läheisyyden puutteeseen.
Yksin odottelen ja kovat on halut !! Antaisin kohta varmaan naapurillekin ! Ja aivan sama mihin reikään ;)
Kulta on paljon pois ja mun peppuseksi on sitä, että laitan pepputapin pyllyyn ja masturboin.
Nauratti kun luin tuosta toiseksi viimeisestä viestistä miten mies ei liiku ollenkaan. Meillä sitä sanotaan "liotukseksi". Rouva istuu kahareisin päälläni mun patukka pyllyssä ja surruttelee sauvalla itselleen orkun. Aika usein meilläkin multa tulee ennen kuin rouvalla, mutta joskus onnistutaan niinkin, että vasta rouvan orgasmin aiheuttamat supistukset peppureiässä saa mutkin laukemamaan. m 29