Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

B-rappu suljettu raskauden ajaksi?

Vierailija
07.06.2009 |

Onkos muille käynyt näin että normaalisti on peppu-touhuista nautittu sillointällöin, ilman mitään jälkiseuraamuksia.

mutta, kun on tullut raskaaksi on peppuseksi ollut kyllä yhtä kivaa siis seksin ajan mutta sitten jälkeenpäin on ollut AIVAN HIRVEE olo koko yön.

suoli supistelee kokoajan, kakkattais vaikkei kakkattaiskaan pöntöllä on kiemurreltu koko yö kylmähiki ottalla. aamulla vain väsy jälellä. kohtua ei supistele, vain suolistoa.

näin kävi edellisessä raskaudessa ja peppuilu jätettiin pois. vekara synty ja taas peppuilu maistui entiseen malliin.

nyt olen taas raskaana ja kokeilin ihan vaan sormella varovasti ite hommaa ja taas tuli kamala olo sit jälkeenpäin.

onko muille käynyt näin? mistähän mahtaa johtua?

en nyt ajattelis vauvankaan olevan niin iso että jotenkin tilanpuutetta olis kun viikotkin oli vasta 9.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti peppuseksi tuottaa suurta kipua vaikka olisi pullo liukastetta. Ihan sama kuinka hitaasti yrittää ja vaikak mitä tekee niin sattuu.

Mutta raskausaikana paikathan hieman löystyy, niin peppuseksi onnistuu jopa ilman liukkaria ja tuntuu taivaalliselta. Eli raskausaikana peppuseksiä voi harrastaa niin paljon kuin haluaa, mutta hieman synnytyksen jälkeen,kun paikat on palautuneet normaaliuomiinsa, niin peppuseksiä ei voi enää harrastaa koska se tuottaa suurta kipua.

Vierailija
42/70 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on harrastettu nyt odotusaikan melkein pelkästään peppuseksiä, kun se tavallinen tuntuu jotenkin sattuvan. paikat taitaa tosiaan venyä, kun mullakin mahtuu mies sisään ihan helposti ei sentään ilmn liukkaria. rv37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin epistä. Ei peppua missään muodossa, missään mielentilassa, millään liukkarilla :) No joo, silti ihanaa seksiä sitten kun kaikki natsaa. Me ollaan yksilöitä, ei kaikki oo samasta puusta veistettyjä.

Vierailija
44/70 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on jo loppusuoralla, mutta nyt seksi vasta maistuukin. Tykätään kullan kanssa molemmat peppuseksistä. Iso vatsa vaan on vähän liikkeitä hidastanut, mutta kun löytyi sopiva asento niin ei sekään isommin haittaa. Ollaan löydetty semmonen selällään-kyljellään asento; mies on poikittain kyljellään ja minä jalat koukussa selälläni. Tämä on minulle mukava asento ja pyllyni on mukavasti tarjolla (miehen sanonta. Samalla voin hieroa klittaa tai mieskin. Meilläkin on joskus vähän sitä pulmaa, että mies eina jaksa tiukan työpäivän jälkeen, mutta haluaa aina minut tyydyttää tai katsella kun minä tyydytän itseni pepputappi pyllyssä. Joskus tuntuu vähän nololta, kun ajattelen miltä tämä mamma näyttää siinä tilanteessa, mutta kun mies kehuu sen olevan maailman seksikkäin näky niin mikäs siinä n 29

Vierailija
45/70 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"peputeltiin" ihan loppuun asti. viimeinen kerta edellisenä päivänä ennen synnärille lähtöä. nyt onkin ollut vähän hiljaisempaa takapuolella.

Vierailija
46/70 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen odotusaika pari vuotta sitten, kun luin tätä ketjua. Mä oon varsinainen peppuintoilija muutenkin, mutta odotusaikana vaimon peppu oli - jos mahdollista - vieläkin himottavampi. Kultahan vaan tykkäsi, kun saunassa pesin hänet kokonaan ja varsinkin pepun perusteellisesti ja saunan jälkeen rasvasin hänet päästä jalkoihin. Seksiinhän se yleensä johti ja aika usein peppusellaiseen. Vastasu siis ap:n kysymykseen oli meillä: ei ollut suljettu - pikemminkin päin vastoin aina "auki" siis saatavilla. Kyllä nytkin on peppuseksiä mausteena silloin tällöin. m 27

Vierailija
47/70 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole mitenkään "koko ajan tekee mieli" tai "halut on kokonaan menny". joskus seksi on mielessä koko ajan ja välillä väsyttää eikä käy edes mielessä. ai niin se raskausajan peppuseksi. se kyllä maistuu silloin tällöin paljonkin. mulla on ihanan hellä mies, joka kuuntelee mun tarpeita ja "antaa kyllä peppuunkin" jos haluan ja usein haluan, kun mies on niin ihana. oikeestaan en tiedä tykkääkö se itse peppuseksistä, täytyypä kysyä. hih. oikeestaan oon onnen tyttö. viikkoja takana 35.

Vierailija
48/70 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä peppuseksiä onkin nyt harrasteltu raskauden viimeisellä neljänneksellä normaalia enempi. Jotenkin vaan haluan sitä, ja saan orgasmeja myös sieltä.

Tuhti jellysauva surisee ykkösessä ja mies tulee (loppuun saakka) peppuuni. Mahtavat orkut molemmille!

Vierailija
49/70 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu on mukavan venyvä odotusaikana ja orgasmit on megaluokkaa

Vierailija
50/70 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ulkomailla komennuksella ja peppuseksi on harvinaista herkkua. pakko on peppusauvailla. kyllähän silläkin lailla orgasmin saa mutta miehen ihana lämpö puuttuu. silloin tällöin soitan miehelle samalla kun masturboin ja se vähän auttaa.

Vierailija
51/70 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekee ja varsinkin peppuun, mutta hetken päästä taas uudestaan.Kulta ei jaksa tätä tahtia mutta yrittää kuitenkin...että silleen meillä. rv 38

Vierailija
52/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt peppuseksi on paljon maittavampaa kuin ennen odotusta. Mies solahtaa helposti sisään peppuun. Meillä on tapan niin, että mies on aika lailla paikaallaan syvällä mun pyllyssä ja minä hieron klittaa ihan hiiitaaasti ja nautin. huhuh

Vierailija
53/70 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, miksi odotusaikana niin moni nainen himoitsee peppuseksiä?

Tuo mitä edellinen vastaaja kertoi on meilläkin suosittua. Kalu syvällä pyllyssä ja nainen hieroo klittaa. Ei naida pitkin vedoin, vaan enempi hierotaan lantiota liikuttaen. Ei tarvitse välttämättä edes liukuvoidetta. Sylki riittää, kun sormella rentouttaa pepun.

Vierailija
54/70 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottavan aika on pitkä! vielä vajaa 30 viikkoa synnytykseen + tietty toipilasaika....

...mutta sitten! munaa perseeseen niin että tanner tömisee =D

sitä odotellessa....

ap

Vierailija
55/70 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää sitten tanner tömisemään :)

Saattaahan se olla tuskastuttavaa odotella, jos on valtavat halut, mutta kyllähän tuosta selviää.

Vierailija
56/70 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis pienipeppuinen - siis pyllynreikä on pieni pakarat on kyllä isot. Pakarat on miehen mielestä kyllä kuulemma ihanat, mutta mun omasta mielestä liian isot. Se siitä, mutta se peppuseksi. Minulla pylly kuuluu kyllä herkkään seksialueeseen ja tekisi mieli peppuseksiä, mutta kun ei mahdu niin ei. On kokeiltu kaikki liukasteet ja rentoutukset ym. On vaan tyydyttävä siihen, että mies nuolee ja hiplailee peppureikääni ja työntää nuollessaan sormea peppuun. Nyyh

Vierailija
57/70 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peppuun pitäisi mahtua vaikka mitä.

Kyllä se vielä joskus sujuu. Minusta parasta on aloitella juuri hiplailemalla kuten teet. Itselläni kesti pari vuotta ennen kuin peppuseksissä pääsin vauhtiin. Aluksi kun ei osannut tuntui todella tiukalle ja sattuikin helposti. Nykyään jo ajattelemalla peppuseksiä rentoudun ja sormilla hiplaamalla pepun saa nopeasti rennoksi.

Oikein stressaavan päivän jälkeen voi olla niin, että hyvä kun liukastetun sormen saa peppuun, ellei huilaa ja rentoudu.

Ota liukastetta ja sormeta/hiero peppua rauhassa, kun on halulas olo. Joskus vielä huomaat, että kyllä sinne mahtuu.

PS.

Eräässä 4D-dokumenttissa käsiteltiin maailman suurimpia peniksiä. Eräs suuren kalun omistava mieskin harrasti peppuseksiä vaimonsa kanssa. Taisi olla vieläpä niin, että peppuseksi sujui paremmin kuin normaaliseksi. Olisiko ollut niin, että pimpsaan ei pystynyt työntymään pohjaan asti mutta peppuun pystyi (tai jotain vastaavaa... en enää muista).

Vierailija
58/70 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta munaa kun sais! ihan mihin rööriin tahansa!!!

ap

Vierailija
59/70 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotusaikana peppuseksi on ihan helppoa ja nautittavaa.

Vierailija
60/70 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä yksin ihan omasta halustani esikoistani ja (peppu)seksiäkin ja läheisyyttä kaipaan. Masturbointi auttaa seksintarpeeseen hetkeksi, mutta ei tietysti siihen läheisyyden puutteeseen.