Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehestä, joka ompelee kestovaippoja lapselleen?

Vierailija
06.06.2009 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippojen ompelu on ollut meillä mun heiniä mutta sopishan se jos mieskin innostuis. Tähän saakka on innostunut vaan ompelemaan niitä ja suosittelee niitä tuttavaperheille koska ovat tulleet niin edulliseksi ja samat vaipat(okei vähän on tullu ommeltua lisää)pyörivät jo kolmannella vaippapepulla.

Vierailija
22/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kehtaa tunnustaa tekevänsä moista.

Samoin nostan hattua naiselle joka äijien joukossa on vaikkapa rakennusmestarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kiva tietty, että tekee tuollasta hyödyllistä. Mutta kieltämättä aika naismaiselta ja epäseksikkäältä vaikuttaa!

Vierailija
24/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nyrkin ja hellan välissä jos kyseinen mies tyyppi ei minua miellytä.. taidat olla myös itse ihan yhtä ennakkoluuloinen kuin minäkin! Kaikki eivät pidä ompelevista miehistä,minä nyt kuulun niihin joista se ei ole kovin miehekästä jos mies väsää jotain halvatun kestovaippoja...

Salli mun nauraa

Elämä hellan ja nyrkin välissä on niellyt kaiken huumorin jota minulla ehkä joskus oli..

Tätä se on elämä miehekkään miehen kanssa!

Vierailija
25/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai pappi, muuta ei tuu mieleen.

Vierailija
26/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta homoa, eikä kukaan heistä todellakaan osaa ommella :D

Kyllä mä olisin onnellinen, jos mun ei-edes-niin-macho-mieheni olisi edes pikkasen kiinnostunut kestovaippailusta. Itse asiassa oon vähän kade tommosesta kätevästä miehestä.

Vierailija
27/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on varmaankin helsinkiläinen.

Vierailija
28/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennakkoluulotonta.. Itsetunto on oltava kunnossa jos moista voi harrastaa, koska ihmisten asennoituminen ei aina kovin positiivista.

Minä taas nikkaroin ja remontoin ja väitän olevani siinä miestäni parempi, vaikka hänkin remppaan osallistunut, että rikotaan sitä perinteisiä rajoja meilläkin.

Vierailija
29/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies saisi ommella? Minun veljeni teki itselleen jopa maastopuvun,koska kaupasta ei löytynyt mieleistä.

Vierailija
30/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se tykkää mm. leipoa sämpylöitä.

Vierailija
31/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen isä, jolla on Marimekon raitapaita, antennipipo, iho on kalpea ja ruumiinrakenne nahkiaisen kaltainen. Hän on ikuinen opiskelija humanistisessa tiedekunnassa, joten hän voi jäädä koti-isäksi. Hän on hyvin kriittinen mm. sairaalasynnytystä ja rokotuksia kohtaan, hän kantaa lasta kantoliinassa eikä hyväksy muovileluja. Paras lelu on maalaamaton puupalikka.

Jostain syystä hänen vaimonsa on yleensä jumalattoman kokoinen valas (mikä kenties on osasyy hänen laihuuteensa), joka pukeutuu löysiin pellavahousuihin ja hippihenkiseen mekkoon/tunikaan.

Vierailija
32/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä munattomia miehiä näkee kesäisin torilla mansikkapipo päässä ruman naisen kanssa lykkimässä kärryjä. Lapsi on luomukeinosiemennetty tietysti. Ja Käpylässä tai Viikissä asutaan ja kommunisteja ihannoidaan. Vaarallista on....

Hahhaahh. Ekoihmisissä on järjestäen kauniimpia ja hoikempia ihmisiä kuin kulutusta elämänsä tärkeimpänä arvona pitävissä mässäilijöissä. Ai ekoihmiset ja viherpiipertäjät äänestävät kommunisteja, hmmm - miten olisi kuule VIHREÄT?

Minusta kestovaippoja ompeleva mies vaikuttaa harvinaisen fiksulta ihmiseltä, joka osaa ajatella muutakin kuin omaa napaansa. Lapsen ja maailman tulevaisuutta arvostavana.

En ole muuten nähnyt koskaan munatonta miestä! Valaisepas nyt säihkyvän terävällä älylläsi ja suunnattoman suurella suvaitsevaisuudellasi meitä muita ja kerro miten eunukki luomukeinosiementää?

Vierailija
33/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen isä, jolla on Marimekon raitapaita, antennipipo, iho on kalpea ja ruumiinrakenne nahkiaisen kaltainen. Hän on ikuinen opiskelija humanistisessa tiedekunnassa, joten hän voi jäädä koti-isäksi. Hän on hyvin kriittinen mm. sairaalasynnytystä ja rokotuksia kohtaan, hän kantaa lasta kantoliinassa eikä hyväksy muovileluja. Paras lelu on maalaamaton puupalikka.

Jostain syystä hänen vaimonsa on yleensä jumalattoman kokoinen valas (mikä kenties on osasyy hänen laihuuteensa), joka pukeutuu löysiin pellavahousuihin ja hippihenkiseen mekkoon/tunikaan.

koska tämä perhe on selvästi vegaani ja heissä on ylipainoisia harvinaisen vähän. myös pihi ihminen suosii halvempaa kasvisruokaa, joten tuo valas-vertaus ei ole uskottava. Hassua, kun en ole humanistisessa tdk:ssa koskaan törmännyt antennipipoon :-D.

Vierailija
34/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokorttia.

Miksei vegaani voisi olla lihava. Eihän liha lihota. Itse asiassa moni tuntemani ei-lihansyöjä on ylipainoinen.

Vierailija
35/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koulutukseltaan DI

on töissä pienessä it-alan firmassa suunnittelijana

on ollut rauhanturvaajana

omistaa ajokortin

ei käytä mansikkapipoja

ei käytä Marimekon raitapaitoja

ei ole kasvissyöjä eikä hippi

äänestää kyllä vihreitä

pitää kaikenlaisesta käsillä puuhailusta

hänen vaimonsa ei ole valas

Mitähän muuta? Sen vielä sanon, että tuskinpa päällepäin huomaatte hänen ompelevan kestoja. Kummallista porukkaa täällä.

ap

Vierailija
36/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti homoillakin on lapsia, mutta käsittääkseni vähemmän kuin heteroilla. Ehkä se siis ompelee niitä kaverin lapsille?

HOMO tuli ensimmäisenä mieleen,eikä toki siinäkään mitään pahaa vaikka olisikin =)

Vierailija
37/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikuttaa mahtavalta tyypiltä :)

on koulutukseltaan DI

on töissä pienessä it-alan firmassa suunnittelijana

on ollut rauhanturvaajana

omistaa ajokortin

ei käytä mansikkapipoja

ei käytä Marimekon raitapaitoja

ei ole kasvissyöjä eikä hippi

äänestää kyllä vihreitä

pitää kaikenlaisesta käsillä puuhailusta

hänen vaimonsa ei ole valas

Mitähän muuta? Sen vielä sanon, että tuskinpa päällepäin huomaatte hänen ompelevan kestoja. Kummallista porukkaa täällä.

ap

Vierailija
38/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on juuri tällainen! Paitsi ettei sillä ole antennipipoa eikä nahkiaisen vartaloa. Eikä se ole humanisti. Enkä mä ole valaan kokoinen. (Pukeudun kyllä pellavahousuihin aina välillä.)

Mutta muuten: Marimekon raitapaita, kalpea iho, kantoliina, kriittisyys medikalisaatiota kohtaan, puupalikat jne löytyvät. On mieheni tainnut joskus äänestää kommunistejakin.

Me tultais hei sun kanssa varmaan tosi hyvin toimeen. Treffataanko joskus? Jutellaan vaikka ilmaston tilasta, eläinten oikeuksista ja hyvinvointivaltion luhistumisesta!

Vierailija
39/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koulutukseltaan DI on töissä pienessä it-alan firmassa suunnittelijana on ollut rauhanturvaajana omistaa ajokortin ei käytä mansikkapipoja ei käytä Marimekon raitapaitoja ei ole kasvissyöjä eikä hippi äänestää kyllä vihreitä pitää kaikenlaisesta käsillä puuhailusta hänen vaimonsa ei ole valas Mitähän muuta? Sen vielä sanon, että tuskinpa päällepäin huomaatte hänen ompelevan kestoja. Kummallista porukkaa täällä. ap

Ei ehkä kannattaisi sit kysellä jos niin kovin sit ihmetyttää...

Vierailija
40/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole antennipipoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi