Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehestä, joka ompelee kestovaippoja lapselleen?

Vierailija
06.06.2009 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näppärä.

Vierailija
2/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lastentarhan opena ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni ihmettelee kovasti mieheni harrastusta. Anopin mielestä mieheni on suorastaan tossun alla, vaikka tämä harrastus lähti ihan miehen omasta aloitteesta ja mielenkiinnosta. Töissä mies ei ole oikein edes kehdannut kertoa asiaa.

Moni kaveri on myös hieman ihmetellyt asiaa, mutta positiivisesti suhtautuen.

ap

Vierailija
4/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo täällä perivanhoillisessa Suomessa voisi myöntää että jokainen voi tehdä mitä tahtoo eikä kenenkään tarvitse kyylätä meneekö "sukupuolijako" oikein!

Vierailija
5/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva,kun en itse osaa kunnolla ommella.

Sais ommella mullekin jotain kivaa :)

-M.-

Vierailija
6/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harvinaisen kätevä on käsistään! Aika hellyyttävä ajatus.

Kyllä munkin mies osaa käyttää ompelukonetta, samoin mun todella macho-isäni ;). Kun on pakko jotain ommella, niin ihmeesti ne taidotkin löytyy. Lähinnä noilla mun elämäni miehillä on ompelu liittynyt repun hihnojen lyhentämiseen, fillarilukon suojuksen ompeluun tai muuhun todella funktionaaliseen. Ja sitähän ne vaipatkin on.

Vierailija
7/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan mun makuun, niinku miehenä... mutta esim. lastentarhan opena ok.

Kertoo tietysti kaiken ko. miehestä, jotta voit oikein sanoa, ettei ole sun makuusi. Mies, joka ompelee ei lähtökohtaisesti sovi sinulle. Kuulostaa aikas ennakkoluuloiselta. Ompeleva mies = naisellinen pehmo, joka sopii perinteisiin naisten ammatteihin. Hmm.

Kaikki miehet muuten, jotka ovat syntyneet 70-luvun jälkeen osaavat muuten ommella koska käyvät pakollisen tekstiilityön kurssin kouluaikana.

Vierailija
8/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että on joku viherpiipertäjä tai homppeli.

En osaa ajatella tuollaista miestä ollenkaan miehekkäänä miehenä,en sitten ollenkaan.

Kai se on ihan hienoo sit olevinaan mutta olen kyllä ihan tyytyväinen ettei mun mies ole hommannut tollasta harrastusta.

Sorry nyt vaan..

Vierailija
9/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella haluaa käyttää kestoja. Ei varmaan kauhean kiireinen osallistuu arkeen. Kiinostunut perheestä.

Vierailija
10/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että on joku viherpiipertäjä tai homppeli.

En osaa ajatella tuollaista miestä ollenkaan miehekkäänä miehenä,en sitten ollenkaan.

Kai se on ihan hienoo sit olevinaan mutta olen kyllä ihan tyytyväinen ettei mun mies ole hommannut tollasta harrastusta.

Sorry nyt vaan..

Vierailija
11/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa etten ite osaa ommella, ja ainakun tartten apua ompelukoneen käytössä mies tulee ja tekee mun ompelut valmiiks. Ihan huvikseen kokeili kerran omemlla tytölle mekon, ja hieno tuli. Kaikkea ne miehet osaa :)

Vierailija
12/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nyrkin ja hellan välissä jos kyseinen mies tyyppi ei minua miellytä..

taidat olla myös itse ihan yhtä ennakkoluuloinen kuin minäkin!

Kaikki eivät pidä ompelevista miehistä,minä nyt kuulun niihin joista se ei ole kovin miehekästä jos mies väsää jotain halvatun kestovaippoja...

Vierailija
13/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa pitsinnypläystä ja tekee älyttömän hienoja juttuja. On miehekäs tosimies kaikin puolin! Joten kestovaippoja ompeleva mies lienee myös.

Tällaisilla miehillä on itsetunto kondiksessa, eivät varo hysteerisesti että muu maailma epäilisi heitä "akkamaisiksi" jos harrastavat jotain muuta kuin piereskelyä ja kaljanjuontia.

Vierailija
14/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttis alkaa niitä ompelemaan

Vierailija
15/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä munattomia miehiä näkee kesäisin torilla mansikkapipo päässä ruman naisen kanssa lykkimässä kärryjä. Lapsi on luomukeinosiemennetty tietysti. Ja Käpylässä tai Viikissä asutaan ja kommunisteja ihannoidaan. Vaarallista on....

Vierailija
16/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ensimmäisenä mieleen,eikä toki siinäkään mitään pahaa vaikka olisikin =)

Vierailija
17/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hieno mies, mutta ei mies minun makuuni: liian feminiinistä.

Vierailija
18/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit se tuli tähän koneelle lukee tätä palstaa ja totes" apua,must on tulossa nainen..."

Vierailija
19/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nyrkin ja hellan välissä jos kyseinen mies tyyppi ei minua miellytä..

taidat olla myös itse ihan yhtä ennakkoluuloinen kuin minäkin!

Kaikki eivät pidä ompelevista miehistä,minä nyt kuulun niihin joista se ei ole kovin miehekästä jos mies väsää jotain halvatun kestovaippoja...

Salli mun nauraa

Vierailija
20/41 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika pipulipartojen hommaa. ei tosi mies vaippoja ompele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän