Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Äänestätkö eu-vaaleissa?

Vierailija
06.06.2009 |

Perustele valintasi.

Kerro myös äänestätkö ensisijaisesti henkilöä vai puoluetta ja miksi.

=)))

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt. Olen aina ensisijaisesti äänestänyt puoluetta, koska edustaja on kuitenkin viime kädessä puolueensa vanki. Ja koska jos ehdokkaani ei tule valituksi, haluan ääneni menevän puolueelle.

Vierailija
2/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt asiaan, enkä jaksa huomenna vaivautua paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on kansalaisvelvollisuus. Ääestän eka puoluetta ja tokaksi henkilöä. Siksi että voin auttaa "omaapuoltani" voittoon vaikkei oma ehdokas läpi meniskään.

Vierailija
4/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla maailmassa ei ole demokratian suomia oikeuksia (ja velvollisuuksia) kaikilla kansalaisilla.

Ylpeänä äänestän, sillä minun "esiäitini" ja fiksut suomalaiset miehet ovat sen viime vuosisadan alussa mahdollistaneet.

Vierailija
5/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisijaisesti äänestän puoluetta ja sen ehdokkaista etsin hänet, jolla on mielestäni potentiaalia kulloinkin kyseessä olevaan luottamustehtävään.

Tällä erää henkilö, jota äänestin on PILVI TORSTI

Vierailija
6/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se antaa minulle oikeuden valittaa :-). Jos en äänestä, niin ei pidä kritisoidakaan mitään.

Vierailija
7/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasapainon vuoksi, olen äänestänyt kaikissa vaaleissa, kahdesti myös ulkomailla.

Jos ei ole äänestänyt, päätöksistä ei voi valittaa.

Vierailija
8/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä lunastan itselleni luvan valittaa seuraavan vaalikauden ajan :)

Sitä paitsi haluan omasta puolestani auttaa Vihreitä saamaan ainakin ne kaksi paikkaa.

Vierailija
9/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain henkilöä, osittan puoluetta ja tärkeänä mihin ryhmittymään EU-parlamentissa ehdokkaani kuuluis tai menis.

Vierailija
10/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla äänestämättä. Ääni meni politiikan ulkopuolelta tulevalle Petri Sarvamaalle, jonka läpimenoon uskon.

Vierailija
11/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluetta ja henkilöä.

Vierailija
12/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ännestäminen välittämisestä huomisesta ja yhteiskunnan tulevaisuudesta. Se on oikeus ja velvolliusuus.

Nukkuvien puolueeseen kuuluvat ovat välinpitämättömiä.

Äänestin jo ennakkoon. Äänestin Keskustaa: puolue ajaa Suomen tasavertaista kehittämistä. Äänestän ensisijaisesti puoluetta ja sitten henkilöä. Henkilöt ovat sidottuja tietyn puolueen ajatuksiin.

Vierailija
13/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on velvollisuus ja oikeus -en osaisi olla äänestämättä. Minusta on aika välinpitämätöntä yhteiskuntaa kohtaan, jos ei äänestä.

Äänestä henkilöä, koska rajat puolueiden välillä ovat nykyisin aika liikkuvia ja matalia...

Vierailija
14/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy äänestämässä jotain muuta puoluetta, kuin demareita. vasemmisto ajaa henkilökohtaisia etujaan maan ja kansalaisten edelle.

Vierailija
15/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään äänestän puoluetta ensin ja sitten henkilöä, sillä kuulun itsekin tähän puolueeseen.

Vierailija
16/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei kokoomus, rkp, kristilliset, persut tai keskusta. =)

Vierailija
17/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan, että myös mieheni äänestää, eli yhdessä mennään.

Puolue ensin, sitten henkilö. Äänestämättä jättäminen on äänen antamista "vastapuolelle" ja äänestäminen on kansalaisvelvollisuus ja -oikeus.

Vierailija
18/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin, ennakkoon ulkomailla. Äänestin puoluetta ja henkilöä, jos hän ei mene läpi jaa ääneni puolueelle. Ja siis vihreät on kyseessä.

Vierailija
19/19 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole itse ehdolla. Kaikkihan sinne menisi vaan palkan takia 7600/kk+muut edut. Hah sieviset sun muut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi