Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, joilla autossa "Baby on board"- kyltti!

Vierailija
06.06.2009 |

Luuletteko todella, että muut luettuaan sen ajaisivat varovaisemmin, kuin normaalisti??

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatuskin. Eipä oo tullut edes mieleen.

Laitettiin kun se näyttää mukavalta.

Vierailija
2/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin, että joku miettii kaksi kertaa ennen kuin lähtee hurjaan ohitukseen tms.

Kun näen edessäni auton jossa kyseinen merkki on, niin itse kyllä löysään kaasua hieman ja pidän turvavälin. Eli toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo toinen keheen vaikuttaa. mutta minkäs sä sille epätietoisena voit.

Vierailija
4/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii sellaisena ylimääräisenä muistutuksena malttiin liikenteessä.

Vierailija
5/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen se on? Mihin kohtaan se autossa tulee?

Vierailija
6/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mustaihoinen. Autona meillä on vanha Datsun.

Tämä näky provosoi joskus amisten aivoilla varustettuja ihmisiä ajamaan varomattomasti. Esim. kerran kun meillä oli kiire lentokentälle mieheni ajoi verrattain lujaa jotta emme myöhästyisi. Kun eteemme sitten tuli auto, joka mateli päätimme lähteä ohittamaan. Kappas vaan siitäkös tämän auton ajaja veti herneet nenään ja lähti kiihdyttämään niin, ettemme uskaltaneet enää ohittaa kun vastaan oli tulossa rekka.

Meillä on se tarra, koska toivon, että ihmiset edes meidän lasten takia ajaisivat meidät nähdessään normaalisti. :(

Vierailija
7/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin, että joku miettii kaksi kertaa ennen kuin lähtee hurjaan ohitukseen tms. Kun näen edessäni auton jossa kyseinen merkki on, niin itse kyllä löysään kaasua hieman ja pidän turvavälin. Eli toimii.

Vai että oikein löysäät kaasua ja pidät turvavälin?Niin, eihän sitä tarvi miettii, miten käyttäytyy liikenteessä, jos ei edessä olevassa autossa satu olemaan pientä vauvaa...

T:Ap

Vierailija
8/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mustaihoinen. Autona meillä on vanha Datsun. Tämä näky provosoi joskus amisten aivoilla varustettuja ihmisiä ajamaan varomattomasti. Esim. kerran kun meillä oli kiire lentokentälle mieheni ajoi verrattain lujaa jotta emme myöhästyisi. Kun eteemme sitten tuli auto, joka mateli päätimme lähteä ohittamaan. Kappas vaan siitäkös tämän auton ajaja veti herneet nenään ja lähti kiihdyttämään niin, ettemme uskaltaneet enää ohittaa kun vastaan oli tulossa rekka. Meillä on se tarra, koska toivon, että ihmiset edes meidän lasten takia ajaisivat meidät nähdessään normaalisti. :([/i

Eipä tässä maailmassa kukaan tuntemattomien lapsista välitä...

T:Ap

Vierailija
9/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan sitten pois kun vauva on jotain 1 v. Ilmaiseksi se jostain näytepakkauksesta tai vastaavasta tuli.

Vierailija
10/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään lailla sen kummemmin muuta ajotapaani vaikka tuollainen kyltti olisikin. Ja noista kommenteista en ainakaan tajunnut tuota että miksei saisi ohittaa autoa jossa on vauva? Eikö ne ohitukset ole enemänkin riski vastaantulijoille kuin ohitettavalle autolle?

Jos autossa on vauva, niin kyllä kai sen pitäisi enemänkin vaikuttaa sitä autoa kuljettavan ajotapoihin kuin muuhun liikenteeseen. ja toisaalta, mikä tekee vauvasta sen suojeltavamman kuin 5-vuotiaasta?

Vierailija
11/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt takalasissa kyltin "lapsia kyydissä". Mä voisin hankkia itsekin sellaisen. Joskus hirvittää kun joku ajaa ihan persiiseen kiinni ja muksut on kyydissä ja arvostan mä omaakin elämääni.

Oishan se kiva jos joku ymmärtäisi edes siinä vaiheessa ottaa sitä välimatkaa mun autoon. Kun en mä edes ole mikään nysväri liikenteessä, ne on vaan ihme hiillostajia jotka ajaa jo ihan liian kovaa, joskus ihmettelen miksi ne ei ohita vaikka siihen olisi mahdollisuus. Ehkä ne ei uskalla ohittaa?

Vierailija
12/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajotapoihini moinen kyltti. Tapanani kun on yleensäkin noudattaa sääntöjä ja olla ottamatta turhia riskejä. En oikein ymmärrä kyseisen kyltin jujua - ajattelen, että vauvan ihmisarvo on tasan yhtä suuri kuin aikuisenkin ihmisen. Outo tuollainen ajatus, että juuri vauvoja pitäisi jotenkin erityisesti ajatella liikenteessä. Ihmisiä ne on siinä missä kaikki muutkin.

Vierailija
13/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se jotain pientä laivaa? Miksi pitäisi suomessa varoa jotain sellaista mitä ei ole edes suomeksi kirjoitettu?

Vierailija
14/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se jotain pientä laivaa? Miksi pitäisi suomessa varoa jotain sellaista mitä ei ole edes suomeksi kirjoitettu?

Eikö nyt suomen koulut käyneenä edes ton vertaa osaa englantia?

Sori, jos kuulostan loukkaavalta mutta ei ole tarkotus, paitsi jos kannatat perussuomalaisia :)

Vierailija
15/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka olen idiootti? Pitääkö minun suomessa osata jotain muuta kieltä, jotta pärjäisin yhteiskunnassa normaalisti. Siksikö nimittelet idiootiksi. Et saa anteeksi. Typerää, lapsellista ja ajattelematonta edes laittaa tuollainen kyltti, kun suuri osa kansasta, minä mukaan lukien, emme tiedä mitä tuo tarkoittaa. Pidät siis suurinta osaa suomalaisista idiootteina?

Vierailija
16/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa aiheuttaa enemmänkin vaaratilanteita kun jengi kyttää että mitä siinä "huumori"kyltissä lukee. Ottakaa pois kaikki ylimääräinen!!!!

Vierailija
17/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "baby on board" kyltti muistuttaa käyttäytymään erikoissiivosti. Ruuhkassa kaupunkiajossa turvavälini on toisinaan liian pieni (usein muuten jotkut pöllöt kiilaa siihen turvaväliin..tosi turvallista), mutta kun tuon kyltin näen niin muistan erikoisesti varoa edellämenevää autoa.

Ap:llä taitaa olla erikoishuono päivä tänään, tuntuu kiukuttavan.

toivoisin, että joku miettii kaksi kertaa ennen kuin lähtee hurjaan ohitukseen tms. Kun näen edessäni auton jossa kyseinen merkki on, niin itse kyllä löysään kaasua hieman ja pidän turvavälin. Eli toimii.

Vai että oikein löysäät kaasua ja pidät turvavälin?Niin, eihän sitä tarvi miettii, miten käyttäytyy liikenteessä, jos ei edessä olevassa autossa satu olemaan pientä vauvaa... T:Ap

Vierailija
18/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö reunan päällä

Vierailija
20/75 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuljettaja saattaa joutua antamaan vauvalle tuttia tai lohduttamaan kun se itkee tms. niin siksi autoon kannattaa pitää turvaväliä ja varoa hiukan :) kuljettajan huomio voi olla ajoittain siis enemmän lapsessa kuin autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi