Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tulevalle poikavauvalle vaaleanpunaisia harsoja, toivonko tyttöä?

Vierailija
05.06.2009 |

ja salaa haaveilen että pallit surkastuisivat sikiöltä synnytykseen mennessä.

No, ehkä vähän, mutta oikeasti inhoan vaaleansinistä. Olisin ostanut vihreitä harsoja jos niitä olisi ollut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin rankkaa, et sama minkä värisillä harsoilla niitä pukluja siivoaa

Vierailija
2/9 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

värillisiä jotta erottaisin vaippaharsot pukluräteistä. Mua taas ällöttää kun on vain kaksi värivaihtoehtoa, pojalle aina sitä ikuista sinistä ja tytölle punaista.

Mieluummin olisin ostanut keltaisia tai vihreitä, olipa tulokas kumpi tahansa.

Kahdesta pahasta, vaaleanpunainen on kumminkin vaaleansinistä kivempi väri, vaikka vauva olisikin poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin aikoinani että voinko ostaa musta-vaaleanpunaiset vaunut pojalle... Onhan ne kärryt vähän niinku äidinkin "asuste". Joo, ruskeisiin lopulta päädyttiin.

Vierailija
4/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin jo odotusaikana musta-pinkit vaunut. Eräs tuttu mies kysyi, että mitä sitten jos vauva on poika? Mitä sitten? Minun lempivärit ovat musta ja pinkki ja vaunut on vähän niinkuin asuste. Niin ja vauva oli sitten tyttö, että päästiin siitäkin taivastelusta.

Harsoja minulla on vihreitä, sinisiä, valkoisia ja pinkkejä; )Popolinon värillisiä harsoja myy ainakin Kestovaippakauppa.com *vink, vink*

Vierailija
5/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen noista nettikaupoista löytänyt vaikka mitä kuoseja... ja ainahan voit ostaa valkoisia ja ostaa kangasvärejä, millä värjätä ne... itse odotan nyt kolmatta lasta ja minäkin toivon tyttöä vaikka olenkin ihan varma että poika tulee kuiteskin... meillä on 1 poika ja 1 tyttö... kuopustytöllä on ihanat pinkit vaunut joten tietty olis kiva niitä vielä kerran käyttää :)

Vierailija
6/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen noista nettikaupoista löytänyt vaikka mitä kuoseja... ja ainahan voit ostaa valkoisia ja ostaa kangasvärejä, millä värjätä ne... itse odotan nyt kolmatta lasta ja minäkin toivon tyttöä vaikka olenkin ihan varma että poika tulee kuiteskin... meillä on 1 poika ja 1 tyttö... kuopustytöllä on ihanat pinkit vaunut joten tietty olis kiva niitä vielä kerran käyttää :)

Vierailija
7/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nettikaupoista olette löytäneet?

Vierailija
8/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot:lle

Vierailija
9/9 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.pikkuriikki.fi.

Tykkäsin, kun kerrankin on muuta kuin vaaleanpunaista ja vaaleansinistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän