Nellille toinen ja ehkäpä kolmaskin nimi, ehdotuksia?
Nelli on etunimisuosikki koko muun perheen kanssa.
Voin ottaa toki muitakin etunimiehdotuksia vastaan, jos löytyy ideoita? Esikoisen nimi alkaa myös N-kirjaimella.
Itse olen ihastunut kasviperäisiin nimiin myös, kuten Kirsikka, Kamomilla, Minttu...
tällaiset tuli itsellä mieleen:
1. Nelli Kaisla Kirsikka
(mies ei ole innostunut Kaisla nimestä tosin...)
2. Nelli Minttu Matilda
3. Nelli Kamomilla
Mitä mieltä? ja annapas omia ehdotuksia myös!
Kommentit (16)
Nelli Kaisla Kirsikka on tosi kiva!! :)
Mut jos mies ei tykkää niin miten olisi:
Nelli Ellen Linnea
Nelli Ellen Viola
Nelli Aamu Aurora
Nelli Lotta Kamomilla
Nelli Sini Sofia
tulee tosin vain koira mieleen:)
Itse laittaisin vain kaksi osaisen nimen, enkä mitään Kamomillaa tai muuta liian erikoista, kun Nelli on kuitenkin tavallistakin tavallisempi nimi. Nelli Kanerva tai Nelli Onerva tai vaikka Nelli Orvokki, tai jotain ei niin kasviperäistä kuten Nelli Mimosa, toisaalta, kun ilmeisesti tykkäät tuollaisista Neli Kaisla Kirsikka tyylisistä, niin eikö Mustikkakin olisi ihan kiva Kirsikan kohdalle? Kirsikka on ainakin omaan korvaani jotenkin todella kulunut... Nelli Minttu Mustikka... tai jotain sinne päin.
Tai vaikka Nelli Horsma/Heinä Helena:) Nyt kun luontonimet on niin in, niin olisi kiva jos tulisi muitakin kun niitä Liljoja ja Kaisloja
Näistä eniten miellyttää tuo Nelli Minttu-Maaria ja aiemmin vastanneet Nelli Minttu Marleena oli myöskin kaunis.
Pilvi-Lee on kyllä erikoien, en ole kuullutkaan Lee nimeä ennen? Kiitos vastauksista, ja lisää otetaan vastaan. Ap
lemmikki mieleen jos joku on antanut eläimelle ihmisen nimen. Meilläkin tuttava piirissä eläimiä nimeltään Veeti, Miro, Peppi, Nella, Lilli, Eemeli...eli kivoja ihmisten nimiä, mutta ei niitä aina voi miettiä noin pitkälle, aina jostain nimestä tulee jotakin jollakin mieleen aluksi, kunnes nimeen tottuu.... Nelli nimisiä en tunne itse yhtään, sen sijaan Nella nimisiä jonkin verran. Minusta kiva tytön nimi.
Mustikka oli myös hauska ehdotus! Itsellä kävi mielessä myös Minttu Manteli =D!
Nelli Iris Amalia
tai
Nelli Aamu Amalia
Muita N-ehdotuksia:
Ninni Sini Susanna
Neea Lilja Matilda
meilläkin nimittäin n-alkuiset tytöt :)
Mutta tällä yhdelle vastaajalle sanoisin että Mimosa on hyvinkin kasviperäinen nimi. Mimosaa kasvaa varmaan yli 300 eri lajia.
Nelli Sofia
Nelli Linnea
Nelli Tuulia
Kirsikka ja Kamomilla on ihania, mutta en laittaisi Kaislaa ja Kirsikkaa peräkkäin, liika merkitystä.
Nelli Kii(s)a Kirsikka
Nelli Minttu Matleena
Nelli Tara Kastanja
Nelli Aava Kanerva
Nelli Taika Aurelia
Nelli Kielo Inari
Nelli Verna Vanamo
En ole koskaan tykännyt, tulee mielleyhtymä Pieni Talo Preerialla Nellieen.
Ehdotan Nelmaa! ihastuttava nimi.
Nelma Kamomilla olisi ihana :).
Tai Nonna Lilja Kamomilla.
Nelli Ella-Mansikka
Nelli Minttu-Maaria
Nelli Lumi-Lilja
Nelli Suvi-Tuulia
Nelli Pinja Kirsikka
Nelli Pilvi-Lee
mielipiteitä?