Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haku

Hakutulokset

  1. Keskustelu | Aihe vapaa | 21:52 | 9.11.2017 | 84

    Oliko se niin että kasviöljyt on pahasta ja voi on parasta terveydelle?

    Pitääkö nyt välttää sitten avokadoja, pähkinöitä ja muita rasvaisia kasveja tms?

  2. Keskustelu | Aihe vapaa | 17:13 | 12.10.2021 | 4

    Ruokaselosteesta asiaa, neuvokaa viisaammat! Tarkoittaako Rasva josta tyydyttynyttä sitä oikeaa rasvan määrää?

    Eli tuoteselosteessa ensin rasva 21,6g ja sitten alla tyydyttynyttä rasvaa 12g.

  3. Keskustelu | Aihe vapaa | 15:04 | 8.10.2019 | 1384

    -70 -80 lukujen ruoka-aineharhaluulot, kuka muistaa?

    Nämä oli huikeita! Parit helmet on elävänä mielessä:

  4. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:41 | 29.3.2006 | 31

    Miksi Digetive-keksit eivät muka ole terveellisiä???

    Kaverini kauhisteli, kun kerroin syöväni välipalaksi yleensä lasin maitoa ja 4-5 Digestive-keksi

  5. Keskustelu | Aihe vapaa | 11:21 | 12.4.2022 | 26

    Kannattaako voimariini tai voi vaihtaa majoneesiin?

    Olen viime aikoina käyttänyt voimariinin tilalla majoneesia, siis kohtuudella, en läträä sen kans

  6. Keskustelu | Aihe vapaa | 20:52 | 5.4.2022 | 14

    Kumpi on terveellisempää: voi-kasviöljyseos vai margariini?

    Kumpi on terveellisempää: voi-kasviöljyseos esimerkiksi Oivariini,Dellariini tai Ingamiiri vai ma

  7. Keskustelu | Aihe vapaa | 7:32 | 16.9.2024 | 27

    Paljonko sitä rasvaa - kasviöljyjä - pitäisi päivässä syödä?

    Olen 80-luvun nuori ja minuun on iskostettu, että kaiken pitäisi olla rasvatonta.

  8. Keskustelu | Aihe vapaa | 14:17 | 8.4.2024 | 15

    Sepelvaltimotauti

    Miten teillä on alkanut sepelvaltimotauti? Mistä olette havainneet sen?