Hakutulokset
Oliko se niin että kasviöljyt on pahasta ja voi on parasta terveydelle?
Pitääkö nyt välttää sitten avokadoja, pähkinöitä ja muita rasvaisia kasveja tms?
Ruokaselosteesta asiaa, neuvokaa viisaammat! Tarkoittaako Rasva josta tyydyttynyttä sitä oikeaa rasvan määrää?
Eli tuoteselosteessa ensin rasva 21,6g ja sitten alla tyydyttynyttä rasvaa 12g.
-70 -80 lukujen ruoka-aineharhaluulot, kuka muistaa?
Nämä oli huikeita! Parit helmet on elävänä mielessä:
Miksi Digetive-keksit eivät muka ole terveellisiä???
Kaverini kauhisteli, kun kerroin syöväni välipalaksi yleensä lasin maitoa ja 4-5 Digestive-keksi
Onko huono kolesteroli 4.2 aivan järkyttävän korkea?
Kokonaiskolesterolin ollessa 5.9.
Kannattaako voimariini tai voi vaihtaa majoneesiin?
Olen viime aikoina käyttänyt voimariinin tilalla majoneesia, siis kohtuudella, en läträä sen kans
Jos viemäriin ei saa laittaa rasvaa, mites kaikki ihorasvojen pesu?
Taaskaan ei logiikkaa.
Kumpi on terveellisempää: voi-kasviöljyseos vai margariini?
Kumpi on terveellisempää: voi-kasviöljyseos esimerkiksi Oivariini,Dellariini tai Ingamiiri vai ma
Paljonko sitä rasvaa - kasviöljyjä - pitäisi päivässä syödä?
Olen 80-luvun nuori ja minuun on iskostettu, että kaiken pitäisi olla rasvatonta.
Sepelvaltimotauti
Miten teillä on alkanut sepelvaltimotauti? Mistä olette havainneet sen?