En ymmärrä palstan alanuolituksia.
Jos sanon vaikka että tänään paistoi aurinko, mikä on totta, niin ihmiset painavat alanuolta. Minun mielestä se on narsismia jota ollaan ruokittu psykopatialla. Ei totuutta voi alanuolittaa.
Kommentit (34)
Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.
Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.
Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.
Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Mä alanuolitan jos en tykkää kommentista esim. kiroilu tms.
tai että olen eri mieltä.
Kiroilijoita alanuolitan melkein poikkeuksetta vaikka ne muuten kirjoittaiskin ihan asiaa.
Sama homma. Kiroilu ja ilkeys vie kommentilta uskottavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆
En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆
Minä en kysynyt miksi te alanuolitatte.
Teidän mielipide ei kiinnosta minua alanuolituksistanne.
Tehkää oma aloitus teidän mielipiteellenne. Minä tein tämän aloituksen koska tiesin siinä näkyvän mitä asiaa kohtaan ei kannata olla idiootti jos sinulle ollaan siunattu jotain.
Ymmärsitkö tai et, se ei kiinnosta minua koska alanuolesi on idiootti mielipide.En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝
Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.
Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.
Vierailija kirjoitti:
Saatan kysyä, "miksi alapeukku", jos kukaan ei anna mitään vastamielipidettä. Ainut elon merkki keskustelussa on se mystinen alapeukku. Se on se hetki, kun tunnet olevasi idioottien ympäröimä.
Onneksi yleensä keskustelu on vastavuoroista.
Minusta ei tunnu siltä että keskustelut ovat vastavuoroisia. Muuten olen samaa mieltä.
Kyllä. Moni tahallaan dissaa. Vaikka osa olisikin eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Moni tahallaan dissaa. Vaikka osa olisikin eri mieltä.
Nostit 6 vuotta vanhan ketjun. Sulla taitaa ottaa aika koville nuo alanuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Moni tahallaan dissaa. Vaikka osa olisikin eri mieltä.
Nostit 6 vuotta vanhan ketjun. Sulla taitaa ottaa aika koville nuo alanuolet.
Ei ole tunteita, vastasin vain aloitukseen. Pystytkö koskaan ylänuolittamaan ja onko sormi juuttunut alanuoleen? Entä jos ei laita nuolta ollenkaan?
Mä en ainakaan laita mitään nuolia. Ihan turhaa. Jotkut kai on niiden takia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Alanuolten ongelma on myös se, ettei niiden tarkoitus välttämättä avaudu, ellei miinustaja kerro ajatuksistaan enemmän. Jos esimerkiksi joku kertoo saaneensa kaupassa huonoa palvelua, niin osoitetaanko alapeukkua tökerölle myyjälle vai asiasta tuohtuneelle asiakkaalle? Jostain ollaan selvästi eri mieltä, mutta mistä ja mikä on miinustajan oma mielipide?
Sama koskee ylänuolia. Mielipiteestä ei voi tietää tarkemmin koska se ok vain nuoli. Ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆
En ottanutkaan, monet silti ottavat ☝
Sama porukka saattaa ottaa ylänuolen omaksi ansiokseen.
Ei kannata ottaa vakavasti alanuolia, kun ne on vaan sormen pieniä painalluksia. 👆