Miksi kukaan laittaa renkaan nenään?
Nenärengas rumentaa kenet hyvänsä. Onko sillä jokin symbolimerkitys?
Kommentit (17)
Nenärengas-nainen on sexy ja turn on uuhh.
Siihen kytketään ketju ja kumppani ohjailee?
Vierailija kirjoitti:
Siihen kytketään ketju ja kumppani ohjailee?
Tästä puheen ollen - olisko täällä nenärenkaallista naista, johon voisin kiinnittää tuollaisen ketjun?
-mies kyselee
Olisiko kyseessä sallainen nenästävedettävä.
Erittäin helposti vedätettävä.
Haluaa selkeästi viestittää olevansa WT
Sonni on suurikokoinen.....renkaan jännitys, joka on kierretty herkän nenän väliseinän läpi, pakottaa eläimen seuraamaan ilmoitettuun suuntaan, mikä helpottaa huomattavasti sen hallintaa...
Siksi...pätee varmaan ihmiseenkin hahahaha
Vierailija kirjoitti:
Nenärengas-nainen on sexy ja turn on uuhh.
laitetaan sulle kikkeliin niin oot sinäkin
Pitähään sitä imottaa mueleterveys ongelmista ja ideologisuudesta septum lävistyksellä ja kirkasvärisillä hiuksilla
Se septum lävistys teoria on todellinen juttu
Mä laitatin nuorena huuleen. Oli se ihan kiva ne kaksi festaripäivää. Sen jälkeen vanhemmat pakotti ottamaan sen pois.
Miksi kukaan jaksaa pohtia toisten ulkonäköä noin paljon?
Kaikki näyttäöön miltä tahtoo, kunhan on vaatteet päällä eikä nakuna kulje kadulla.
Mutta jos nenäsi ei ole nätti, jos nenäsi on ruma. Niin älä laita nenäkorua/rengasta. Älä turhaan vedä katsetta siihen, mitä et halua korostaa.
Ihan perussääntö stailaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan jaksaa pohtia toisten ulkonäköä noin paljon?
Media opettaa
Miksi muuten instat, of sun muut olisivat niin suosittuja? Pelkkää ulkonäön ylistystä varten nuo ovat olemassa.
Rengas klitoriksessa on ihan ymmärrettävä mutta että nenässä tai huulessa, miksi?
Nenärenkaiset naiset ovat sateenkaariväkeä.
Ruma ihminen pääsee tuntemaan tyytyväisyyttä siitä, että ei ole oikeasti ihan niin ruma.