Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työ/koulutus uupumuksen jälkeen

Vierailija
24.06.2026 |

Työuupumuksen jälkeen täytyisi keksiä jotain muuta kuin sote-ala. Todennäköisesti Kelasta saa apua myöhemmin ammatinvalintaan mutta nyt toipuessa jo voisi ajatella asiaa. Olisi kiva kuulla millaisesta työstä millaiseen olette vaihtaneet uupumuksen jälkeen. Saa myös ehdottaa itselleni; tekisin mielelläni hieman lyhyempää työaikaa, haluan että työ on merkityksellistä mutta tällä kokemuksella voisi olla hyvä ettei 100% työajasta olisi ihmisten kanssa (kuormittumisen vuoksi). Vaihtelu työn sisällössä on myös hyvästä, mutta rutiinejakin saa olla. Hälinä kuormittaa eli kaupat ym meluisat ympäristöt poissuljettuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Tosin täytyy sanoa, että soten jälkeen joku kauppa tuntuu kevyeltä kun ei tule sitä emotionaalista taakkaa ja tunnetyötä.

Vierailija
2/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa voi olla kroonikkoja. Mutta mistä itse pidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin vastauksen.

Vierailija
4/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös varautua siihen, ettet saa mitään uudelleenkoulutusta.

Vierailija
5/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiselle sektorille kannattaa mennä, vaatimaton äly riittää, mitään tulosta ei tarvitse tehdä, kuuden viikon kesälomat ja jo ennestäänkin korkeita palkkoja korotetaan jatkuvasti.

Vierailija
6/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikoksi tai joksikin julkkaripuolen toimistotantaksi niin pääsee helpoimmalla ja saa eniten fyrkkaa ja parhaat edut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mietintä täällä. Eräoppaan koulutus ja hyvinvointi- ja liikunta-alat kiinnostavat, mutta en ole varma, miten hyvin asiakaspalvelu sopii minulle.

Vierailija
8/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkiselle sektorille kannattaa mennä, vaatimaton äly riittää, mitään tulosta ei tarvitse tehdä, kuuden viikon kesälomat ja jo ennestäänkin korkeita palkkoja korotetaan jatkuvasti.

Tämä

Vierailija
10/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mietintä täällä. Eräoppaan koulutus ja hyvinvointi- ja liikunta-alat kiinnostavat, mutta en ole varma, miten hyvin asiakaspalvelu sopii minulle.

Minä rakastan luontoa ja eräiltä mutta nimenomaan yksin ja itseäni varten harrastuksena. Jos siitä tulisi työ muita varten, ainoa elämäni ilo menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eräilyä 

Vierailija
12/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mietintä täällä. Eräoppaan koulutus ja hyvinvointi- ja liikunta-alat kiinnostavat, mutta en ole varma, miten hyvin asiakaspalvelu sopii minulle.

Minä rakastan luontoa ja eräiltä mutta nimenomaan yksin ja itseäni varten harrastuksena. Jos siitä tulisi työ muita varten, ainoa elämäni ilo menisi.

Harrastuksesta ei kannata tehdä työtä vaikka kuinka käsketään seuraamaan intohimoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala yrittäjäksi tekemään sitä mistä eniten pidät.

Vierailija
14/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkiselle sektorille kannattaa mennä, vaatimaton äly riittää, mitään tulosta ei tarvitse tehdä, kuuden viikon kesälomat ja jo ennestäänkin korkeita palkkoja korotetaan jatkuvasti.

Tämä

AP vain tullut sieltä julkiselta puolelta missä uupunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi