ABC-asemat suljetaan Ilmajoelta ja Jalasjärveltä. Mihin meirän äiree nyt vierähän äitienpäivänä? ?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
tunnen paljon varakkaita jotka asuu e-pohjanmaalla, sijoitusasunto hkissä ja jatkuvaa matkustelua ulkomailla ja lapissa
Onnetonta sanankäyttöä.
Rakastan noita pohjalaismurteita t. alunperin eteläsuomalainen Pohjanmaalta.
Itsehän en noita osaa enkä edes yritä, mutta arvostan vaikka jonkin mieleen voi tuntua ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huvittaa noiden äijien itkuparku. Itse ovat aina pelkän kahvin ostaneet.
Ja valittavat että Helsingin herrat on vastuussa 🙄
Anni Sinnemäki varmaan teki päätöksen sulkemisesta. Ainakin pääkaupunkiseudun persut ja persumieliset syyttävät häntä ihan kaikesta mistä eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin että nuo äijäköörit on vaan karkoittaneet asiakkaita. Persuja ja kepuisäntiä, huhhuh.
Hyvä että ukoilla on paikka jossa kokoontua ja jutella. Pitänyt varmaan monta heistä hengissä. Itse en tuossa porukassa pystyisi olemaan helsinkiläisvihreänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin että nuo äijäköörit on vaan karkoittaneet asiakkaita. Persuja ja kepuisäntiä, huhhuh.
Hyvä että ukoilla on paikka jossa kokoontua ja jutella. Pitänyt varmaan monta heistä hengissä. Itse en tuossa porukassa pystyisi olemaan helsinkiläisvihreänä.
Ny ne kahavitteloo Murenos.
Tepoililla ei oo kun pensapumppuja.