Lue keskustelun säännöt.
Ihana nimi ; Vanilia
Kommentit (44)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Periaatteessa ihana, mutta ajattelepa, miten ahdistavaa on olla 13-33-vuotiaana tuon niminen, kun vanhemmat herrasedät työpaikoilla, toreilla, ja joka paikassa perverssisti makustelevat nimeä ja tyttöparka ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ihana, mutta ajattelepa, miten ahdistavaa on olla 13-33-vuotiaana tuon niminen, kun vanhemmat herrasedät työpaikoilla, toreilla, ja joka paikassa perverssisti makustelevat nimeä ja tyttöparka ahdistuu.
Se on jo 13-33 -vuotias 😅
Hyvä nimi jos vihaa maailmankaikkeutta, vihaa omaa lastaan ja haluaa ehdottomasti taata kiusatuksi tulemisen.