Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaton postimiest - posti ei reagoi

Vierailija
14.10.2010 |

Meillä on haukkuvahtisia koiria. NE vahtivat postin tulon, mutta eivät yllä postiluukkuun asti eli postinjakajalle tästä ei ole muuta uhkaa kuin ääni.

Nyt olen ollut sairauslomalla kotona ja ikäväkseni olen huomannut, että postinjakaja kiusaa koiria. Postia jakaessaan hän rämpyttää luukkua useamman kerran ja kiihdyttää koiria. Muun rapun jaettuaan ja alas tullessaan hän vielä kolisteli luukkua ilman, että mitään postia tuli sisään.

Postille on lähtenyt valitusta, mutta ilmeisesti jakaja kostaa nämä valitukset näin :( Olemme joutuneet tekemään valituksia pari kertaa myös väärin jaetun postin takia ja tässäkö on lopputulos?

Hienoa, että Suomessa on monopoli ja toimittajaa postilleen ei voi valita :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et avaa ovea, kun postimies rämpyttelee? Sulla olisi mahdollisuus selvittää asia kasvotusten Hänen kanssaan.

Mä EN ymmärrä sitä, miten vaikeaa ihmisten on puhua toisilleen. Naapureistakin tehdään kaikenmaailman ilmoituksia ennen kuin asioita edes yritetään selvittää.

Vierailija
2/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tarkoittaa tuossa yllä sitä postimiestä, vaikka tulikin isolla vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen kuullut, että postiluukku käy useamman kerran, mutta en ole nähnyt, että sieltä ei tule mitään.

Noista jakeluhäiriöistä kun olemme valittaneet, niin emme ole olleet jakelun aikana kotona, vaan töistä kotiuduttuamme olemme väärään osoitteeseen kannettuja posteja huomanneet, ja ne oikeaan paikkaan toimittaneet tai uudestaan postilaatikkoon - palautetta on laitettu netissä.

Ja tällä hetkellä - olen itse täydessä vuodelevossa - en todellakaan uskaltaisi mennä postinjakajalle puhumaan! Vaikuttaa ihan mielipuolelta, joten oma turvallisuus on tärkein.

Vierailija
4/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha noista on alkaa jonkun höyrypään kanssa keskustelemaan.

Vierailija
5/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän postimiehelläkin olla jokin hupi. Piskin pitäjät voivat muuttaa ainakin kerrostaloista jonnekin korpeen. Porraskäytävässä on tympeän huono ilma, kun jotain piskiä on retuutettu pitkin käytävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi