Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ihana nimi ; Vanilia

Vierailija
18.09.2010 |

Tytölle :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.

Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.

Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.

Hajuton, vĂ€ritön ja mauton? Minun mielestĂ€ni pĂ€invastoin, minulle tulee vaniljasta mieleen paitsi vanilja-jÀÀtelö (joka on kyllĂ€ tosi hyvÀÀ), niin myös vanilja-kastike, vanilja-vanukas, vaniljan makuinen kahvi... yms  vaniljantuoksuisten hajuvesien tuoksu on aivan ihana...

Vanilia on  ihana nimi.

Vierailija
22/44 |
22.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

vieras567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.

Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.

Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.

Hajuton, vĂ€ritön ja mauton?   Minun mielestĂ€ni  asia on pĂ€invastoin,  sillĂ€ minulle tulee vaniljasta mieleen paitsi vanilja-jÀÀtelö (joka on tosi hyvÀÀ), niin myös vanilja-kastike, vanilja-vanukas, vaniljan makuinen kahvi, vaniljapulla .. (nuo vaniljakastikkeet, vaniljavanukkaat,  vaniljakahvit ja vaniljapullat  on myös ihanan makuisia..)

LisĂ€ksi on vaniljantuoksuisia  hajuvesiĂ€... Niiden  tuoksu on aivan ihana...

Vanilia on  ihana nimi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vanilia Aromia Wunderbaum. SiinÀ vasta lÀhiönimi.

Vierailija
24/44 |
22.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ihan kiva nimi

Vierailija
25/44 |
22.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen ettÀ vanhemmat ei tajua ettÀ se sana on vanilja

Vierailija
26/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.

Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.

Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.

Vai hajuton, vÀritön, mauton? En ymmÀrrÀ miksi jotkut ihmiset on tuota mieltÀ..

Minun mielestÀni vanilja on kaikkea muuta kuin "hajuton, vÀritön, mauton". Minulle tulee mieleen siitÀ nimittÀin esim. Vaniljavanukas, vaniljakastike, vaniljan makuinen kahvi, vaniljan tuoksuinen hajuvesi ja shampoo, vaniljan tuoksuinen kynttilÀ, vaniljajogurtti,

vaniljajÀÀtelö ja vaniljapirtelö...yms. Ja voiko ihanampaa makua ja tuoksua ollakaan... Minun mielestÀni ainakin vanilja on yksi ihanimpia makuja ja tuoksuja.

NimenÀ Vanilia ja Vanilla on tosi Kivoja ja kauniita.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haaveilin antavani lapsilleni nimeksi Vanilja, Omena, Vanamo ym. romanttista. Sitten jossain vaiheessa tajusin, ettÀ ei herrajumala jos tytöstÀ tulee samanlainen asiapertti kuin minusta, ja nimi on jotain Àllöromanttista tuoksupotpuria. Annoinkin sitten ihan suht napakan asianimen tytölle ;)

MielestÀni Vanilja, Vanilla, Vanilia on tosi kivoja ja kauniita nimiÀ. Miksei niitÀ voisi antaa nimeksi; toiseksi nimeksi, jos se on etunimenÀ liian erikoinen.

MinÀ en ainakaan jÀttÀisi noin kauniita nimiÀ antamatta. Jos antaisin tytölle sellaisen nimen nimen, antaisin samantyyppinen "söpön romanttisen" nimen myös pojalle. Monet kansainvÀliset nimet on sellaisia. En ole varma, ettÀ onko esim. Vanilio tai Vanil" nimiÀ, mutta söpöiltÀ poikien nimistÀ nÀyttÀvÀt ja voisivat olla ihan kivoja ja kauniita toisena NimenÀ.

MielestÀni muita söpöimpiÀ ihanimpia poikien nimiÀ on esimerkiksi:

Manuel, Marius, Matthew, Matt, Matteo, Mel, Immanuel, Lino, Linus, Lorenzo, Lorence,Luke, Lucius, Luciano, Valerio, Bruno, Brian,Barry, Brody, Romeo, Robin, Robert, Ryan, Reginald, Sylvester, Joel, Julian,

Daniel. Derek, Darius, Dylan, Dilano,Donny, Emmanuel, Emilio, Nathaniel, Noel, Marcel, Marcello, Vanilio .. tms

Joku "Àllönromanttinen tuoksupotpuuri" nimissÀ on just tosi kiva asia.

Voisin antaa sellaisia nimiÀ ainakin toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.

Vierailija
28/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo on ihana nimi... jÀÀtelölle. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eli siis vÀÀrin kirjoitettu vanilija! SiinÀpÀ sitten tavaamista ja selittÀmistÀ joka kerta kun nimensÀ lausuu, ettÀ mun nimi on niinkuin vanilija mutta ilman J:tÀ.

Kuinka paljon lastaan voi vihata jos antaa tuollaisen nimen?

Vierailija
30/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jollakin on nyt pakkomielle tuosta nimestÀ, kun monta kertaa on kommentoinut ja nostaa vanhaa ketjua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Milli Vanilli

Vierailija
32/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Annan lapsilleni nimeksi EnÀÀn, KetÀÀn ja Jauhenliha. Ihania nimiÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis vÀÀrin kirjoitettu vanilija! SiinÀpÀ sitten tavaamista ja selittÀmistÀ joka kerta kun nimensÀ lausuu, ettÀ mun nimi on niinkuin vanilija mutta ilman J:tÀ.

Kuinka paljon lastaan voi vihata jos antaa tuollaisen nimen?

Vanilija on myös vÀÀrin kirjoitettu. Tarkoitat vaniljaa.

Vierailija
34/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija653 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.

Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.

Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.

Vai hajuton, vÀritön, mauton? En ymmÀrrÀ miksi jotkut ihmiset on tuota mieltÀ..

Minun mielestÀni vanilja on kaikkea muuta kuin "hajuton, vÀritön, mauton". Minulle tulee mieleen siitÀ nimittÀin esim. Vaniljavanukas, vaniljakastike, vaniljan makuinen kahvi, vaniljan tuoksuinen hajuvesi ja shampoo, vaniljan tuoksuinen kynttilÀ, vaniljajogurtti,

vaniljajÀÀtelö ja vaniljapirtelö...yms. Ja voiko ihanampaa makua ja tuoksua ollakaan... Minun mielestÀni ainakin vanilja on yksi ihanimpia makuja ja tuoksuja.

NimenÀ Vanilia ja Vanilla on tosi Kivoja ja kauniita.

12 vuotta vanha ketju piti sit nostaa esiin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KouluikÀisenÀ tyttö sitten saa kuulla olevansa milloin mikÀkin mauste.

Vierailija
36/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vanilja Ice Creaminen

Vierailija
37/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Prostituoidun tai stripparin taiteilijanimi.

Vierailija
38/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa myös tarkistaa, mitÀ vierasperÀiset nimet tarkoittavat suomeksi. Kivankuuloinen nimi voi tarkoittaa jotain ei niin kivaa.

Vierailija
39/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai miten olis Elovena?đŸ€” Lausutaan Eloveena👌

Vierailija
40/44 |
24.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

InkivÀÀri olisi napakampi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi neljÀ viisi