Ihana nimi ; Vanilia
Kommentit (44)
vieras567 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.
Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.
Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.Hajuton, vÀritön ja mauton? Minun mielestÀni asia on pÀinvastoin, sillÀ minulle tulee vaniljasta mieleen paitsi vanilja-jÀÀtelö (joka on tosi hyvÀÀ), niin myös vanilja-kastike, vanilja-vanukas, vaniljan makuinen kahvi, vaniljapulla .. (nuo vaniljakastikkeet, vaniljavanukkaat, vaniljakahvit ja vaniljapullat on myös ihanan makuisia..)
LisÀksi on vaniljantuoksuisia hajuvesiÀ... Niiden tuoksu on aivan ihana...
Vanilia on ihana nimi.
Vanilia Aromia Wunderbaum. SiinÀ vasta lÀhiönimi.
Tulee vaan mieleen ettÀ vanhemmat ei tajua ettÀ se sana on vanilja
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.
Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.
Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.
Vai hajuton, vÀritön, mauton? En ymmÀrrÀ miksi jotkut ihmiset on tuota mieltÀ..
Minun mielestÀni vanilja on kaikkea muuta kuin "hajuton, vÀritön, mauton". Minulle tulee mieleen siitÀ nimittÀin esim. Vaniljavanukas, vaniljakastike, vaniljan makuinen kahvi, vaniljan tuoksuinen hajuvesi ja shampoo, vaniljan tuoksuinen kynttilÀ, vaniljajogurtti,
vaniljajÀÀtelö ja vaniljapirtelö...yms. Ja voiko ihanampaa makua ja tuoksua ollakaan... Minun mielestÀni ainakin vanilja on yksi ihanimpia makuja ja tuoksuja.
NimenÀ Vanilia ja Vanilla on tosi Kivoja ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
haaveilin antavani lapsilleni nimeksi Vanilja, Omena, Vanamo ym. romanttista. Sitten jossain vaiheessa tajusin, ettÀ ei herrajumala jos tytöstÀ tulee samanlainen asiapertti kuin minusta, ja nimi on jotain Àllöromanttista tuoksupotpuria. Annoinkin sitten ihan suht napakan asianimen tytölle ;)
MielestÀni Vanilja, Vanilla, Vanilia on tosi kivoja ja kauniita nimiÀ. Miksei niitÀ voisi antaa nimeksi; toiseksi nimeksi, jos se on etunimenÀ liian erikoinen.
MinÀ en ainakaan jÀttÀisi noin kauniita nimiÀ antamatta. Jos antaisin tytölle sellaisen nimen nimen, antaisin samantyyppinen "söpön romanttisen" nimen myös pojalle. Monet kansainvÀliset nimet on sellaisia. En ole varma, ettÀ onko esim. Vanilio tai Vanil" nimiÀ, mutta söpöiltÀ poikien nimistÀ nÀyttÀvÀt ja voisivat olla ihan kivoja ja kauniita toisena NimenÀ.
MielestÀni muita söpöimpiÀ ihanimpia poikien nimiÀ on esimerkiksi:
Manuel, Marius, Matthew, Matt, Matteo, Mel, Immanuel, Lino, Linus, Lorenzo, Lorence,Luke, Lucius, Luciano, Valerio, Bruno, Brian,Barry, Brody, Romeo, Robin, Robert, Ryan, Reginald, Sylvester, Joel, Julian,
Daniel. Derek, Darius, Dylan, Dilano,Donny, Emmanuel, Emilio, Nathaniel, Noel, Marcel, Marcello, Vanilio .. tms
Joku "Àllönromanttinen tuoksupotpuuri" nimissÀ on just tosi kiva asia.
Voisin antaa sellaisia nimiÀ ainakin toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.
Tuo on ihana nimi... jÀÀtelölle.
Eli siis vÀÀrin kirjoitettu vanilija! SiinÀpÀ sitten tavaamista ja selittÀmistÀ joka kerta kun nimensÀ lausuu, ettÀ mun nimi on niinkuin vanilija mutta ilman J:tÀ.
Kuinka paljon lastaan voi vihata jos antaa tuollaisen nimen?
Jollakin on nyt pakkomielle tuosta nimestÀ, kun monta kertaa on kommentoinut ja nostaa vanhaa ketjua.
Annan lapsilleni nimeksi EnÀÀn, KetÀÀn ja Jauhenliha. Ihania nimiÀ
Vierailija kirjoitti:
Eli siis vÀÀrin kirjoitettu vanilija! SiinÀpÀ sitten tavaamista ja selittÀmistÀ joka kerta kun nimensÀ lausuu, ettÀ mun nimi on niinkuin vanilija mutta ilman J:tÀ.
Kuinka paljon lastaan voi vihata jos antaa tuollaisen nimen?
Vanilija on myös vÀÀrin kirjoitettu. Tarkoitat vaniljaa.
Vierailija653 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jonka kukaan ei muista olleen samalla luokalla, vaikka hÀn istui viereisessÀ pulpetissa 6 vuoden ajan.
Sellaisen, joka pukeutuu vain hillitysti beigeen, ei eroa massasta mitenkÀÀn, on aina tapettiin sulautuva seinÀruusu.
Hajuton, vÀritön ja mauton. BeigeÀ ja vaniljaa.Vai hajuton, vÀritön, mauton? En ymmÀrrÀ miksi jotkut ihmiset on tuota mieltÀ..
Minun mielestÀni vanilja on kaikkea muuta kuin "hajuton, vÀritön, mauton". Minulle tulee mieleen siitÀ nimittÀin esim. Vaniljavanukas, vaniljakastike, vaniljan makuinen kahvi, vaniljan tuoksuinen hajuvesi ja shampoo, vaniljan tuoksuinen kynttilÀ, vaniljajogurtti,
vaniljajÀÀtelö ja vaniljapirtelö...yms. Ja voiko ihanampaa makua ja tuoksua ollakaan... Minun mielestÀni ainakin vanilja on yksi ihanimpia makuja ja tuoksuja.NimenÀ Vanilia ja Vanilla on tosi Kivoja ja kauniita.
12 vuotta vanha ketju piti sit nostaa esiin.
KouluikÀisenÀ tyttö sitten saa kuulla olevansa milloin mikÀkin mauste.
Prostituoidun tai stripparin taiteilijanimi.
Kannattaa myös tarkistaa, mitÀ vierasperÀiset nimet tarkoittavat suomeksi. Kivankuuloinen nimi voi tarkoittaa jotain ei niin kivaa.
Tai miten olis Elovena?đ€ Lausutaan Eloveenađ
Hajuton, vÀritön ja mauton? Minun mielestÀni pÀinvastoin, minulle tulee vaniljasta mieleen paitsi vanilja-jÀÀtelö (joka on kyllÀ tosi hyvÀÀ), niin myös vanilja-kastike, vanilja-vanukas, vaniljan makuinen kahvi... yms vaniljantuoksuisten hajuvesien tuoksu on aivan ihana...
Vanilia on ihana nimi.