Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kauanko viihtyisit yksin mökillä?
21.06.2026 |
Mökillä, jossa ei ole naapureita, eli olisit siellä todellakin yksin.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ikuisesti, jos kerran viikossa pääsisi kauppaan ja kirjastoon.
Olin yhden kesän. Naapuri tosin oli saman tien varrella ja kavereita kävi. Kauppaan ja kirjastoon pääsi milloin vaan. Valvoin öitä, poltin kynttilöitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olemme kolme kertaa ollut kirkko konsertissa ja kolmessa museossa käynyt. Pari kertaa oli mieli kesäteatteriin. mutta jäi väliin. Mökillä voisi asua. Lukisin monia kirjoja ja Raamatun. Katsoisin hyviä kuvia. Kaunis elämä ja Kristian. Kuuntelisin musiikkia. Voisi asua koko elämäni tuolla mökillä.