Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko viihtyisit yksin mökillä?

Vierailija
21.06.2026 |

Mökillä, jossa ei ole naapureita, eli olisit siellä todellakin yksin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaani asti, jos drone toisi ruokaa, juomaa, vaatteita ja muita tarvikkeita ja minulla olisi jatkuvasti netti ja kunnon PC käytössä. Eihän parempaa paikkaa olisi erakoitua!

Mökille viettämään urbaania elämää? 

Ei kai mökki tarvitse mikään korsu olla. Meilläkin on sähköt, sisävessa ja netti. Silti se on mökki metsän keskellä.

Sivusta

Niin täytyyhän sen olla myös talviasuttava. Tuskin talvella avannossa peseydytään. Olis aika hardcorea jo se.

Kaveri asuu sähköttömällä mökillä Lapissa. Ja peseytyy talvisin avannossa. Kyllä, on melko survivoria jo 😀

Vierailija
62/63 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskot asuu maalla.  Kodit on puulämmitys ja sähköpatterit varalta. Ei ole kauaa kun kunta laittoi vesijohto putket,.kylmä vesi tulee. No on sisä vessa  kylppäri ja sauna.  Pihassa toisella lumityöt. Toinen sisko sirkkeli itse puutkin Ikääkin  jon yli 70 v. Talvella on kyllä  paljon lämmitettävä ja puita kannetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila ja Huussi ohjelmassa on kyllä ihan valtavan isoja asuntoja. No rikkautta on paljon  oltava.  Hyvin hyvin harvalla tuollainen  lukaali on edes koti. Minä tykkään ihan tavallisen mukavista, persoonallisesta mökistä. Talot ikävä kyllä maalataan mustaksi ja sisältä aina vaan valkoista tai vaaleaa. Pihat usein  tulee ihan kauhean näköiseksi, kaikki  luonnollisuus häviää. Tai sanotaanko että koko homma  menee överiksi.