Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko viihtyisit yksin mökillä?

Vierailija
21.06.2026 |

Mökillä, jossa ei ole naapureita, eli olisit siellä todellakin yksin.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaani asti, jos drone toisi ruokaa, juomaa, vaatteita ja muita tarvikkeita ja minulla olisi jatkuvasti netti ja kunnon PC käytössä. Eihän parempaa paikkaa olisi erakoitua!

Mökille viettämään urbaania elämää? 

Ei kai mökki tarvitse mikään korsu olla. Meilläkin on sähköt, sisävessa ja netti. Silti se on mökki metsän keskellä.

Sivusta

Niin täytyyhän sen olla myös talviasuttava. Tuskin talvella avannossa peseydytään. Olis aika hardcorea jo se.

Kaveri asuu sähköttömällä mökillä Lapissa. Ja peseytyy talvisin avannossa. Kyllä, on melko survivoria jo 😀

Vierailija
62/82 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskot asuu maalla.  Kodit on puulämmitys ja sähköpatterit varalta. Ei ole kauaa kun kunta laittoi vesijohto putket,.kylmä vesi tulee. No on sisä vessa  kylppäri ja sauna.  Pihassa toisella lumityöt. Toinen sisko sirkkeli itse puutkin Ikääkin  jon yli 70 v. Talvella on kyllä  paljon lämmitettävä ja puita kannetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila ja Huussi ohjelmassa on kyllä ihan valtavan isoja asuntoja. No rikkautta on paljon  oltava.  Hyvin hyvin harvalla tuollainen  lukaali on edes koti. Minä tykkään ihan tavallisen mukavista, persoonallisesta mökistä. Talot ikävä kyllä maalataan mustaksi ja sisältä aina vaan valkoista tai vaaleaa. Pihat usein  tulee ihan kauhean näköiseksi, kaikki  luonnollisuus häviää. Tai sanotaanko että koko homma  menee överiksi.

Vierailija
64/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kai jäänyt tämä  lapsuusajan maisemista.  Talot on keltaisia ja mökit punaisia.  Talo joka on sellainen mökin näköinen voi olla punainen. Naapurin yksi iso talo maalattiin punaiseksi, oli ennen keltainen. Vieläkin kun käyn oudolta tuntuu uusi väri. Nyt olen nättejä kaiken värisiä taloja nähnyt. Harmaat ja mustat on kauheita värisiä,.Lato voisi olla

Vierailija
65/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikkunaa pitää olla  niin paljon , että seinää tuskin on . Tietty lasi estää näkyvyyden. Noista huviloista olen samaa mieltä. No rikkaat pääsee kehumaan  ja näyttämään upeaa kun on kaikki.Ei minusta lähellekään kaikki. Monet on pilattu ihan kokonaan 

Vierailija
66/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaikki on valkoista. Hyvät takat poistetaan ja laitetaan tila uusi  tietty musta tai valkoinen., joskus pöntön näköinen.Onhan noissa  kodeissa kyllä  lämmitys, niin ei tule kosteutta. Uunit  ja hellat puretaan tulee tilaa enemmän. eihän sovi  uuteen tyyliin 

Vierailija
67/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut puoli vuotta vuokramökillä koiran kanssa kahdestaan, kerran pari kuukaudessa hommasin kyydin  kaupassa käyntiin, ei edes pyörää saati autoa pihassa, nautin.

Vierailija
68/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia, siivoten. Sitten alan kaivata seuraa.

Vierailija
69/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin ehkä.

Vierailija
70/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkl ole aiemmin viettänyt sukutilalla. En ole mökki ihminen

Vierailija
71/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään, en yksin enkä edes seurassa. Paitsi jos on täydet mukavuudet ja hyvät kulkuyhteydet eli normaalin kodin normaalit ominaisuudet, vain ilman niitä naapureita.

Vierailija
72/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuorena haaveili korpeen muuttamisesta, kauaksi kaikesta Olisi siellä kevät,kesä ja syksy mennyt. Ei ehkä talvi. Nyt jo niin vanha ettei pysty enää.

Vierailija
73/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päivääkään. Koirien kanssa viihdyn aina :)

Vierailija
74/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua kokonaan, mutta harrastukset ovat muualla eli kotikaupungissa. Mökissä on varaava takka, ilmalämpöpumppu, sähköt, vesijohdot, sisävessa, sisäsauna ja rantasauna, astian- ja pyykinpesukoneet ym. Ystäviä, joita voin käydä tapaamassa tai käymme yhdessä syömässä, teattereita, taidemuseo, elokuvateatteri ym. mitä mieli tekee.

Vierailija
75/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesän.

Tämä. Helposti. 

Vierailija
76/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä voisin olla yksin, mutta pimeitä iltoja ja öitä en voisi.

Mikä siellä pelottaa? Tai oikeasti ymmärrän kyllä.

Vierailija
77/82 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun

Vierailija
78/82 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina yksin mökillä. Kesällä tulee kuukausi oltua yleensä, ilman että käyn juuri muualla kuin 8 km päässä olevassa ruokakaupassa pari kertaa viikossa. Rakastan tuollaista elämää, ja voisin elää noin aina.

Vierailija
79/82 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 02/20 n puoli vuotta.

En yksin, vaan perheeni kanssa.

Syy oli kotona oleva putkiremontti, talo/mökki jossa asuttiin, oli äidin lapsuudenkoti, joka jakson lopussa myytiin.

En menisi uudestaan.

Vierailija
80/82 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sähköt ja netti. Niin tyyliin koko loppuelämän. vihaan ihmisiä yli kaiken. Pelkästään kaupassa käynti ahdistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi