Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vierailija
12.06.2026 |

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vaihtoehdot

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

Et ymmärtänyt lukemaasi? Yritän selventää. Mies oli lukenut profiilini, jossa kerroin tilanteeni. Hän perui treffit, koska etsi naista, jolla on kaksi lasta.  Miten taiot pari mukulaa?

Vierailija
102/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

Aika harva nainen innostuu miehestä, joka laskee treffeille 'panos-tulossuhdetta' ja luokittelee ihmisiä sen mukaan, kuka ansaitsee kahvikupillisen ja kuka ei. Olen itse hoikka ja lapseton, eli kuulun siihen kuvailemaasi 'parhaimmistoon', mutta tuollainen ylimielinen asenne on vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu sukupuolivihana inceliys mainiten. Nämä ilmoitetaan aina.

Vierailija
104/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

No jos mies ei pidä minua parhaimpina naisina, niin en tietenkään halua treffailla moista junttia. 

Vierailija
105/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit synkkään pimeään metsään, jossa ei ole muita liikkujia.

Vierailija
106/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

Aika harva nainen innostuu miehestä, joka laskee treffeille 'panos-tulossuhdetta' ja luokittelee ihmisiä sen mukaan, kuka ansaitsee kahvikupillisen ja kuka ei. Olen itse hoikka ja lapseton, eli kuulun siihen kuvailemaasi 'parhaimmistoon', mutta tuollainen ylimielinen asenne on vastenmielinen.

Oksettavaa laskelmointia. Tuollainen mies ei kiinnosta naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.

Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.

Voi morjes. Ensitreffeillä selvitetään onko toinen kirvesmurhaaja tai edes oikea ihminen. Siitä on vielä pitkä matka sinne että haluaisi esim. Naimisiin. Jos haluatte vaan panna jotain reikää niin menkää h uoriin.

Vierailija
108/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

Aika harva nainen innostuu miehestä, joka laskee treffeille 'panos-tulossuhdetta' ja luokittelee ihmisiä sen mukaan, kuka ansaitsee kahvikupillisen ja kuka ei. Olen itse hoikka ja lapseton, eli kuulun siihen kuvailemaasi 'parhaimmistoon', mutta tuollainen ylimielinen asenne on vastenmielinen.

Ei hoikka ja lapseton nainen vielä riitä parhaimmistoon. Vaaditaan aika paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi naisella pitäisi olla pikatapaaminen. Että pääsee pakoon vielä jos hullun merkit miehellä. Jatkaa pitempään jos ok, tutustuen. Joka kolmas mies voi olla väkivaltainen? 

Vierailija
110/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

Aika harva nainen innostuu miehestä, joka laskee treffeille 'panos-tulossuhdetta' ja luokittelee ihmisiä sen mukaan, kuka ansaitsee kahvikupillisen ja kuka ei. Olen itse hoikka ja lapseton, eli kuulun siihen kuvailemaasi 'parhaimmistoon', mutta tuollainen ylimielinen asenne on vastenmielinen.

Ei hoikka ja lapseton nainen vielä riitä parhaimmistoon. Vaaditaan aika paljon muutakin.

Kaikilla on onat preferenssinsä, turha kuvitella että sinun olisivat jotkut universaalit ja oikeat. Tai että olisit miehenä missään valitsija-asemassa jos et ole miljonääri joka elättää naisen. Sitä paitsi yksikin negatiivinen ajatus suhdetta tai esim. Avioliittoa kohtaan vesittää koko jutun, sillä se osoittaa että sinä et ole tehnyt omia läksyjäsi vaan yrität tuoda pöytään paskaa ja ongelmia, vaatien naiselta kakkua ja sitä että syö sinun paskasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi naisella pitäisi olla pikatapaaminen. Että pääsee pakoon vielä jos hullun merkit miehellä. Jatkaa pitempään jos ok, tutustuen. Joka kolmas mies voi olla väkivaltainen? 

Miehellekin sopii matalan kynnyksen tapaaminen kuten videochatti.

Vierailija
112/115 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.

Aika harva nainen innostuu miehestä, joka laskee treffeille 'panos-tulossuhdetta' ja luokittelee ihmisiä sen mukaan, kuka ansaitsee kahvikupillisen ja kuka ei. Olen itse hoikka ja lapseton, eli kuulun siihen kuvailemaasi 'parhaimmistoon', mutta tuollainen ylimielinen asenne on vastenmielinen.

Oksettavaa laskelmointia. Tuollainen mies ei kiinnosta naista. 

Kyllä nainenkin laskelmoi. Vielä enemmän kuin mies. Nainen lähtee treffeille vain komean ja rikkaan miehen kanssa, ja olettaa tietysti miehen tarjoavan kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/115 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa... 

Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.

Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.

Ja tuohon tarvitse mukaan treffikumppanin? Millaista asioista siinä tulee puhuttua vai haluatko, että se toinen maksaa sinun ruuvit?

Aina pitää olla varasuunnitelma, jos nainen ei saavu paikalle tai jos treffit menevät puihin naisen nirsouden takia. Niinpä samalla reissulla voi ostaa Biltemassa lisää ruuveja, jos nainen ei tule paikalle tai jos ne treffit menevät puihin.

Vierailija
114/115 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin suostua kotitreffeille niin, että mies tulee minun kotiin tekemään vähän pihahommia, esimerkiksi kitkemään kukkapenkin tai talvella tekemään lumityöt. Tarjoan vuodenajasta riippuen joko kylmää tai kuumaa juotavaa siinä pihalla. Näen samalla onko mies vahva ja työteliäs. Veltot vänisijät pistän samoin tein matkoihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/115 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan