Belgia - Iran jalkapallopeli nyt MTV3:lla. Iranin pelaajat on muuten varsin komeita miehiĂ€! đ
Kommentit (18)
Jos jatkopeleissÀ tulee Iran-Usa-matsi, ja Persian pojat sattuisivat voittamaan, niin Teheraniin sataa ohjuksia. Isukki keksii jonkun tarinan komentokeskuksista ja kansallisesta turvallisuudesta.
Iranilaiset naisetkin oli varsin kauniita -70 luvulla keikistellessÀÀn bikineissÀ yliopistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkopeleissÀ tulee Iran-Usa-matsi, ja Persian pojat sattuisivat voittamaan, niin Teheraniin sataa ohjuksia. Isukki keksii jonkun tarinan komentokeskuksista ja kansallisesta turvallisuudesta.
Ei oo onneks mahollista
Liput 445-1000âŹ/kpl tossa ottelussa
"Naisena". Ap oli jÀlleen kerran incel ja homosexuel.
Totta. MiehekkÀÀt nenĂ€tkin. Ei mitÀÀn neitinaamoja đ
Iranin pelaajat kolhivat koko ajan tahallaan Belgian pelaajia, miksi nÀmÀ pÀÀstettiin kisoihin?
Just sunlaisten tyhmien akkojen takia tÀnne tulee noita raiskaajia lisÀÀ ja lisÀÀ. No kai se on sitten tollasten mielestÀ kiva tulla mokkakikkelin raiskaamaksi kun ei muuten miestÀ saa.
Vierailija kirjoitti:
Just sunlaisten tyhmien akkojen takia tÀnne tulee noita raiskaajia lisÀÀ ja lisÀÀ. No kai se on sitten tollasten mielestÀ kiva tulla mokkakikkelin raiskaamaksi kun ei muuten miestÀ saa.
Olet kÀsittÀnyt vÀÀrin. Ap on ukko, ei akka.
Muuttakaa vauva mammat Iraniin miehen perÀssÀ
Parempaa peliÀ kuin Espanja saudi arabia
Vierailija kirjoitti:
Iranin pelaajat kolhivat koko ajan tahallaan Belgian pelaajia, miksi nÀmÀ pÀÀstettiin kisoihin?
MitÀ pahaa belggarit on tehnyt, ettÀ ne olisi pitÀnyt sulkea kisoista...
Ok incelli.