Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, mistä riitelitte juhannuksena?

Vierailija
21.06.2026 |

Kiroilusta, suutuin kun mies kiroili ja vastasi samalla  mitalla mä kuulemma kans kiroilen ja kas, sota oli valmis.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ihmiset riitelevät juhlapyhinä 2020-luvulla?

Vierailija
2/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin riidellä jo ennen juhannusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ihmiset riitelevät juhlapyhinä 2020-luvulla?

Me riidellään aina jouluna ja juhannuksena, juhlien järjestely käy hermonpäälle.

Vierailija
4/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidelty lainkaan, ollaan oltu mykkäkoulussa pääsiäisestä asti.

Vierailija
5/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siivonnut terassia!!

Vierailija
6/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut tarvetta riidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivassa kännissä muistellaan vaikka vanhoja asioita että jostakin sen riidan saa aikaan. Ainakin tuollainen tapa tuntuu olevan monella vanhalla parilla. 

Vierailija
8/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miehen juomisesta sanoin että joi liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin parisuhderiidat kohta kaksi vuotta sitten. Viskasin juopon pihalle. Se oli melko kalpea ja vikkelä kun haali rojunsa kokoon. Meni max. 5 minsaa ja oli tiessään. Tehkää te muut sama.

Vierailija
10/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella älyköiden väittelyä, punkerot ja heidän hiirimiehensä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin parisuhderiidat kohta kaksi vuotta sitten. Viskasin juopon pihalle. Se oli melko kalpea ja vikkelä kun haali rojunsa kokoon. Meni max. 5 minsaa ja oli tiessään. Tehkää te muut sama.

Naurahdin tälle :D

Vierailija
12/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miehen juomisesta sanoin että joi liikaa.

No eihän teitä selvin päin kestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvan hituroinnista mökille lähtemisessä ja varsinkin sieltä poistumisessa. Ei voi kestää herätyksestä 4h että päästään liikkeelle.

Vierailija
14/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rouvan hituroinnista mökille lähtemisessä ja varsinkin sieltä poistumisessa. Ei voi kestää herätyksestä 4h että päästään liikkeelle.

Kyllä voi, kun et auta yhteisten rojujen pakkaamisessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mistään. Ihana juhannus. Retkiä, ruokaa, rauhaa ja rakkautta. Kultani synttärit. 

Mahtavaa. 

Vierailija
16/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti riidelty mistään ja hyvin vähän oli mitään suukopuakaan. Oli hyvin tasaista menoa.

Vierailija
17/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rouvan hituroinnista mökille lähtemisessä ja varsinkin sieltä poistumisessa. Ei voi kestää herätyksestä 4h että päästään liikkeelle.

Kyllä voi, kun et auta yhteisten rojujen pakkaamisessa. 

Sanotaan nyt näin että rouvan osuus oli pakata kamansa ja sapuskat jääkaapista kylmälaukkuun. Minä tein sitten kaiken muun: aamupala sakille, tiskit, saunan pesu, puiden hakkuu käytettyjen edestä, autolle tavaroiden ronttaamien & pakkaamisen, kämpän imuroinninkin. Ja tämän kaiken vähän yli kahdessa tunnissa ja silti jouduttiin odotella hänen ylhäisyytensä kuppailua kännysomeilun vuoksi.

Vierailija
18/18 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja punkerot kuumenee, ihrat hikisinä alapeukuttavat, ai että aina saa nauraa!