Milan Jaffin palauttaminen Suomeen voi maksaa jopa satojatuhansia euroja. Jaff on haettava takaisin Suomeen vastaamaan uusiin syytte
Milan Jaffin palauttaminen Suomeen voi maksaa jopa satojatuhansia euroja.
Jaff on haettava takaisin Suomeen vastaamaan uusiin syytteisiin, vaikka hänet karkotettiin aiemmin Irakiin.
Kustannukset riippuvat siitä, saapuuko Jaff vapaaehtoisesti.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse hakea kun jätetään sinne missä on. Säästyy rahaa. Laitetaan vain ikuinen porttikilto Suomeen. Vai halutaanko se tänne sen takia että lakimiehet/naiset saa ne sadat tuhannet? ;)
No jos katsot miten kauan täällä kestää oikeuskäsittelyt niin päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka haluaa raiskaajan, rikollisen Irakista Suomeen? Ja miksi niin haluaa?
Noh kivahan sitä on elättää täällä t:vihreät
Itse elätti itsensä toisin kuin nämä sossuloispersut, jotka rskaa yli 50 000 kertaa vuodessa.
Perdut halusivat päästää tyypin rankaisematta. Yhteiset harrastukset yhdistää.
Vassusika tuli puhumaan paskaa.
elätti itsensä raiskaamalla ja olemalla vankilassa.
ootko jankuttanu hullu persu sanaa taas kokopäivän?
Suomessahan asuu tällä hetkellä yli 660000 vieraskielistä. Ei saa yleistää yksittäistapausta.
Eiköhän tuossa lopulta käy niin, että todisteet eivät riitä, vaan Jaff vapautetaan ja hänelle annetaan koppikorvaukset ties kuinka pitkältä ajalta. Karkotus ei enää päde, joten hänet päästetään Helsingin kaduille kaveriensa huomaan. Asumis- ja muita tukia hän saa vasta sitten, kun rahat on laskennallisesti käytetty, mutta toisaalta Kela kummallisen usein uskoo hakijaa, kun tämä ruksaa lomakkeesta sen kohdan, jossa vannoo antamansa tiedot oikeiksi.
Ja sitten voidaan taas paistatella koko maailman ihailun kohteena ja hihkua, että mepäs ollaan oikeusvaltio. Reiluja ei olla ainakaan omia kansalaisia kohtaan, mutta viis siitä.
Olisiko halvempaa kuitenkin antaa menneitten olla, ja lähetetään Irakiin hitman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka haluaa raiskaajan, rikollisen Irakista Suomeen? Ja miksi niin haluaa?
Noh kivahan sitä on elättää täällä t:vihreät
Itse elätti itsensä toisin kuin nämä sossuloispersut, jotka rskaa yli 50 000 kertaa vuodessa.
Perdut halusivat päästää tyypin rankaisematta. Yhteiset harrastukset yhdistää.
Mitä sontaa sinä latelet?
Vassusika kun puhuu niin se on samalla valehtelua.
Videopuhelu ei paljon maksa. Turha kärrätä paskaa edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan pahkasiasta.
No on. Maailma on tosiaan woke.
On helppo arvata että jos se paskaläjä saadaan tänne niin vihervasemmisto estää sen palauttamisen.
Minä luulin, että karkotuksesta päätti Migri ja poliisi palautti, mutta olikin ilmeisesti Rantanen. Jos tuomitaan, istuu tuomionsa Suomessa ja se maksaa hiivatisti. Ei voida karkottaa lusimaan toiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Milan Jaff on saatava takaisin, maksoi mitä maksoi. Hänellähän on sukuakin Suomessa, Ulla Appelsin ja Sami Jaffa. Perheenyhdistämisestä kyse.
Nauroin ääneen. Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Milan Jaff on saatava takaisin, maksoi mitä maksoi. Hänellähän on sukuakin Suomessa, Ulla Appelsin ja Sami Jaffa. Perheenyhdistämisestä kyse.
Älä vitsaile vakavalla aiheella. Vihreiden ja vas. liiton kärkipaikoilla on oikeasti ihmisiä, jotka luulevat tuon olevan totta, koska sukunimet ovat samankaltaisia.
Järkevintä olisi tuomita poissaolevana/etäyhteyden välityksellä. Aäästyisi noikin rahat ja voisi vaikka uhrille maksaa vähän korvauksia.
Jos lähetettäisiin kansalaiskeräyksenä rahaa Mila Jaffalle että pysyy poissa Suomesta vaikka 100 000 eur alkuun. Tulee halvemmaksi veronmaksajille.
Mitä sontaa sinä latelet?