Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoluetuet 34 milj. Mikseivät hommaa itse rahoitusta?

Vierailija
07.07.2025 |

Pitääkö verorahoja näihinkin käyttää?

Kokousviinat maksaa 700 e

eduskunnassa ja siellä saa tehdä töitä hiprakassa. Missä muualla on tällaisia jäänteitä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluetuet ja kansanedustajien kulukorvaukset ovat valtion bedjetissa turhia menoja

Vierailija
2/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.

Suuret puolueet saavat tukia, pienet eivät ja jäävät jalkoihin

Vierailija
4/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.

:D

Vierailija
5/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.

Suuret puolueet saavat tukia, pienet eivät ja jäävät jalkoihin

Kaikki eduskuntapuolueet saavat puoluetukea, paikkalukujen suhteessa.

Vierailija
6/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman puoluetukia meillä olisi vain rikkaiden asioita ajavia puolueita kuten Kokoomus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti oli puoluetuetkin persuilla parikymmentä vuotta kritiikin alla, mutta sitten kun valtaan pääsivät niin leikkaavat kaikkialta muualta mutta ei niistä.

Ei korppi korpin silmää noki. Jos on siinä asemassa että pääsee päättämään asioista, on myös siinä asemassa että on niin suuri (vielä toistaiseksi) että hyötyy niistä.

Päin vastoin, kansanedustajien kulukorvauksia koittavat vaan LISÄTÄ, samalla kun veronalennuksia samaan palkkaluokkaan ovat tehtailleet.

Vierailija
8/8 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet ovat paljon vaivattomampia. Niitä ei tarvi maksaa takaisin.