Kim Kardashiania syytetään ekoterrorismista turautti ilmaan 425 tonnia CO2:sta jetillään
Kim on taittanut jopa 15 minuutin matkoja Kim Air yksityiskoneellaan. Kuitatakseen tuottamansa päästöt Kimin tulisi istuttaa 7027 puuta ja hoitaa metsää vuosikymmen.
https://www.yahoo.com/entertainment/kim-kardashian-accused-eco-terroris…
Kommentit (50)
Kansanäänestys siis välittömästi, ei enää yhtään ilmastomaksuja jotka kuitenkin päätyvät maailman rikkaan eliitin tileille ennen kuin koko rikas eliitti on joutunut luopumaan luxus saastuttamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on asia, jota ekofasistit kuten Linkola eivät ole sisäistäneet. He aina puhuvat että afrikkalaisia on liikaa. Mutta kyllä se on niin että yksi Kardashian päästää saman verran kuin kokonaiset valtiot Afrikassa.
Mittasuhde on nyt vähän pielessä. 4000 afrikkalaista tupruttelee saman kuin Kardashia tai 10 qatarilaista.
Linkin takana on kyse VAIN muutamista lyhyistä lennoista. Siinä ei suinkaan ole kaikki Kardashianien päästöt, tai heidän lukuisten tuotteiden ympäristövaikutukset.
Hirveää Kardashianit tuoneet taloonsa vammaisen pojan, joka kauhistuu ja saa kohtauksen. Tuon lauma on vailla järjen häivää. Onko meillä jo samaa, että lapsosille järjesteään juhlia joihin tuodaan näytille vammmaisia ja pahasti sairaita, näin oppivat hyväksymään erilaisuutta? Jokainen nainen pumpattune täytteineen ovat kai mallina monelle. Afrikkalaiset urokset ehkä vaativat ison perseen ja huulet ;D Perheen matriarkan ylähuulikin tursuaa pahasti ja koko laumalla yli äyräiden.
Miksei kukaan kritisoi Kimin nykyistä poikaystävää päästöistä? Vain naisten päästöt tuhoaa maailman, miehet saavat mellestää rauhassa vailla kritiikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan kritisoi Kimin nykyistä poikaystävää päästöistä? Vain naisten päästöt tuhoaa maailman, miehet saavat mellestää rauhassa vailla kritiikkiä?
Lewis Hamilton?
Tottahan tuo on, että naisia syyllistetään ökyilystä enemmän.
Mulla on joku viha-rakkaussuhde tähän perheeseen. Ällöttää niiden pröystäily ja kerskakulutus, mutta silti on pakko katsoa - kuin joku hidastettu junaonnettomuus, josta ei saa silmiä irti. Ja pohjimmiltaanhan nuo vaikuttavat ihan mukavilta ihmisiltä.
jos ilmasto huolestuttaisi oikeasti niin maailman rikkaalta eliitiltä poistettaisiin kaikki yksityiskoneet ja huvijahdit ja superautot ja helikopterit yms., ja samoin suurten SUV yms. autojen myynti lopetettaisiin kaikkialla maailmassa... ja kaikki olisivat Aasiassa ilmastotalkoissa vaikka siellä ilmastolla ei voidakaan rahastaa...
mutta mitään näistä ei tehdä joten koko ilmastohuijaus on pelkkää valtavaa rahastusta joka päätyy rikkaan eliitin tileille...
Myös Suomen vihreät kansanedustajat kuluttavat keskimäärin paljon enemmän kuin tavan suomalainen. Ja matkustelevat kaukomaihin eniten.
Jo olisi aikakin että rikkailla alkaa päitä putoilemaan!
Mittasuhde on nyt vähän pielessä. 4000 afrikkalaista tupruttelee saman kuin Kardashia tai 10 qatarilaista.