Lue keskustelun säännöt.
Miksi Norja ja Ruotsi ovat niin hyviä futiksessa, mutta Suomi ei?
Kommentit (2)
Palloliitto on täysin pihalla lajin kehittämisestä Suomessa. Täydellistä harrastelua verrattuna esimerkiksi Kiekkoliiton toimintaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitkät lajiperinteet. Etenkin Ruotsi on jo melkoinen konkari arvokisoissa. Se on saavuttanut niissä myös mainittavaa menestystä.
Tanskakin oli muutama vuosikymmen sitten kova tekijä. Ei enää.