Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Sisko?

Vierailija
04.05.2014 |

Meillä vihdoin toinen lapsi, esikoinen on poika ja sai nyt kaivatun siskon. Itse olen kovasti tykästynyt nimeen Sisko, mutta mieheni ei tykkää ollenkaan. Mitä pidät nimestä ensimmäisenä nimenä? entä toisena tai kolmantena?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin kaunis. Tulee mieleen siskonmakkarakeitto. Ei edes toisena tai kolmantena nimenä.

Vierailija
22/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen antaa semmosen nimen ku haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää. Tunnen pari sisko nimistä ja heistä puhuttaessa on ärsyttävää kokoajan mainita sisko-NIMINEN, Sisko niminen sisko Jne..

Vierailija
24/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kys.nimestä pidä.

Vierailija
25/28 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Sisko-niminen ja olen alunperin sen saanut isoveljeljeni pyynnöstä. Veli-poika oli rakastunut Sisko-nimiseen tyttöön ja perusteli äidille, että en tule koskaan saamaan muuta siskoa joten haluan, että hänestä tehdään Sisko. Olen ollut hyvin ylpeä tämän nimen kantaja. Muita siskoja ei ole ollut, olen ainut Sisko veljilleni.

Vierailija
26/28 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisqo ois parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nimi ei oikein sovi etunimeksi, mutta ehkä toiseksi tai kolmanneksi, koska kun lapsi vähän kasvaa, hän sitten teininä saattaa miettiä jo vähän, että miksi niin tyhmä nimi hänelle on annettukkaan

 

(Minun mielestä nimi ei ole tyhmä)

Vierailija
28/28 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isoäitini oli Sisko ja oli myös hieno ihminen eli nimestäkin jäänyt hyvät fiilikset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi