Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi miehet ovat niin sairaita mörssäreitä,
15.06.2026 |
vaikka eivät ole kasvavassa iässä, eivät kasvata lasta, imetä, tai palaudu raskaudesta tai imetyksestä? Millä rahoilla ja resursseilla naisten pitäisi näitä lapsia suomeen tuottaa, kun läskit mieslapset syövät ja vievät kaiken? Pitäisikö armeijan ottaa miehiltä resurssit pois ja jakaa naisille, jotta voivat lisääntyä ja kasvattaa lapset ravinteikkaasti?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä vittua nyt taas?