Mitä ostatte kaupasta kun ette yhtään tiedä mitä haluatte?
Kommentit (40)
Viimeksi ostin raivaussahan ja pari viikkoa sitten huomasin vasta kotona, että olin ostanut lenkkitossut kokoa 46, vaikka oma kengänkoko on 38. Kaikenlaista sitä tuleekin hankittua, kun ei oikein tiedä, että mitä sitä nyt tänään ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
En mene kauppaan jos en mitään tarvitse.
Viikko sitten kävin kaupassa ja nyt maito on melkein loppu.
Huomenna haen sitä ja kauraryyniä.
Montako litraa sinä oikein ostat kerralla???
Miksi kukaan menisi kauppaan kuluttamaan aikaa ilman syytä?
Vierailija kirjoitti:
Silloin en mene kauppaan. Jos ei tiedä mitä haluaa, ei kannata ostaa mitään.
Sama. Mulle ei tuollaista tilannetta tulisi kun menen kauppaan vain ostoslistan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menisi kauppaan kuluttamaan aikaa ilman syytä?
Tapaamaan tuttuja
Halvinta sika-nauta jauhelihaa, halvinta kanan jauhelihaa, halvimpia kasvissuikale pakastevihanneksia ja halvinta riisiä tai perunapakasteita.
Sitten menen pitkäripaiseen ja ostan budjettiin sopivaa juotavaa.
Jos väsyneenä pää tuntuu tyhjältä, ostan mustaamakkaraa, perunasalaattia tai valmiin kebabin. Tai maksalaatikon.
Vierailija kirjoitti:
Halvinta sika-nauta jauhelihaa, halvinta kanan jauhelihaa, halvimpia kasvissuikale pakastevihanneksia ja halvinta riisiä tai perunapakasteita.
Sitten menen pitkäripaiseen ja ostan budjettiin sopivaa juotavaa.
Mikään noista ei ole halpaa nykyaikana eillei satu tuuri ja saamaan -70%
Siellähän sen keksii, kun aikansa kiertelee. Jos alkuviikosta oli lihapullapastaa, niin tänään sitten vaikka broileria. Mutta miten, joo jääkaapissa on puolipurkkia aurinkokuivattuja kirsikkatomaatteja, ok teenkin oman version marry me kanasta eli tarviin paprikaa, chiliä, broileria, kookoskermaa. Riisiä on kotona. Sitten kissoille hiekat, kuiva- ja märkaruuat, oivariinia vois ostaa ettei lopu. Pojalle perusmättöä, jota voi tehdä iltapalaksi airfryerissa. Miehelle tölkki maitoa ja pari jogurttia ja tietty se 18 litraa pepsi maxia, kun on aika lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene kauppaan jos en mitään tarvitse.
Viikko sitten kävin kaupassa ja nyt maito on melkein loppu.
Huomenna haen sitä ja kauraryyniä.
Siis lol mikä cheapskate, jotai maitoo ja kauraa siis vitsin cringee
Kannattaa sunkin yo-man totutella arkiseen muonaan, jos vaikka tulee uusi pula-aika.
Ja kerroppa mitä itse syöt, äläkä siellä vaan naureskele. Anna meillekin naurettavaa.
yo-man nicopetteri syö vain samaa mitä räppärit.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen yleensä tuossa tilanteessa tulee ostettua.
Höh. Nyt alkoi tekemään mieli Fazerin sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Halvinta sika-nauta jauhelihaa, halvinta kanan jauhelihaa, halvimpia kasvissuikale pakastevihanneksia ja halvinta riisiä tai perunapakasteita.
Sitten menen pitkäripaiseen ja ostan budjettiin sopivaa juotavaa.
En tiä teistä muista, mutta ostin tänään kuukauden päivällisainekset alle 54 euron. Siähen påälle hain tän illanjuaton. Pari pakettia kaurahiutaleita ja muutama pussi sämpylöitä jäi ostamatta, joten muutama aamupala ja parisenkymmentä iltapalaa on vielä jostain haettava. Ja toki ne seuraavien iltojen juatot.
My life is going good, not great, but good.
-Nothing but the hound dog-
Menen kauppaan silloin, kun tarvitsen jotain. Käyn tosin kaupassa myös ihn siksi, että kaapissa pitää olla jotain. Minulla on vakiostokset, joihin kuuluu jauheliha, broileri, kasvikset ja tietyt maitotuotteet. Näitä ostan aina ja lisäksi muuta riippuen mitä aion syödä.
Jotain punalaputettua tai muuten tarjouksessa olevaa. Tai kaljaa.
En mitään no ehkä pari purkkia papuja, hernekeittoa , tarjouslohta , parikoppaa kaljaa sitten vihannesosastolle , huh kassalla loppusumma 105euroa mitä helvata, tulin tänne vaan hakemaan wc paperia joka unohtu hyllyyn.
Kaljaa