Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokapina

Vierailija
20.04.2024 |

Muita joiden mielestä Elokapinan aktivismi menee liian pitkälle? Viittaan tapahtumaan, missä lentokoneen lähtöä häiriköitiin Lappeenrannassa. Tuo on häiriköintiä, eikä aktivismia. Onpa todella itsekästä porukkaa tuossa kapinassa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jatkuvasti sekaisin Elonkapina ja Elonkerjuu. Ihmettelin hetken miksi Lauri Tähkän entinen bändi pysäytti liikenteen.

Vierailija
22/31 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat niin isot avustukset, että voidaan 

hyvällä syyllä sakottaa roimasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapinalliset ovat jo omalla toimintatavallaan kokoonsa nähden onnistuneet merkittävän huimasti lisäämään resurssien tuhlausta ja ympäristöön kohdistuvia saastepäästöjä. Mihin ennättänevätkään jos jatkavat nykyisellä hölmöläismäisen ristiriitaisella linjallaan. 

Vierailija
24/31 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina on terroristijärjestö, pitäisi kieltää lailla ja toimintaa osallistumisesta pitäisi tuomita vankeuteeen.

Vierailija
25/31 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina on rikollisjärjestö.

Vierailija
26/31 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kiusaavat tavallisia ihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/31 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtun pellet!

Venäjä ei pysty ilman bensan myyntiä rahoittamaan hyökkäyssotiaan.

Siksi persuna vastustan Elokapinaa, raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ja sähköautoilua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtun pellet!

Venäjä ei pysty ilman bensan myyntiä rahoittamaan hyökkäyssotiaan.

Siksi persuna vastustan Elokapinaa, raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ja sähköautoilua!

Hyvä yritys igor, ota palkaksi hörppy vodkaa.

Vierailija
30/31 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luonto on tuhottava täysin, ei armoa yhtään! 
Tavallinen autoileva Persumies.

Makkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat öllyrallit?
https://i.media.fi/incoming/rmnvif/11501563.jpg/alternates/FREE_1440/11…

Nuo olivat vastustamassa museon näyttelyä, jonka sisällössä itse asiassa on otettu huomioon myös rallien vastustajat.