Onko totta että sh-opiskelijat harjoittelee katetrin laittoa ja poistoa kurssikavereilla?
Kommentit (28)
Meillä opeteltiin myös tuseerausta näin.
En tiedä, mutta olin lääkintämies armeijassa ja siellä harjoiteltiin laittamaan kanyyli toisen varusmiehen verisuoneen ja kuumemittari piti myös työntää toisen perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja- opiskelijat harjoittelee vaipan vaihtoa niin, että jokainen p***** housuihinsa vuorotellen.
Toimittajaopiskelijoilla sama homma.
Opetetaanko sh-opiskelijoille myös erektiohäiriöhierontaa?
Vierailija kirjoitti:
Sioillako sitä pitäisi opetella vai vasta ensimmäisellä potilaalla?
Suomen terveydenhuollon nykytilassa noiden ero on lähinnä veteen piirretty viiva.
Ihmisiä otetaan ns kaduilta koekaniineiksi hoitotyön harjoitustunneille. Heillä harjoitellaan kaikki toimenpiteet-kakyeroinnit, peräruiskeet, lääkkeiden antamiset, elvytykset-ihsn sähkön antamista myöten.
Valitettavasti ei ole totta.
Toivoin kyllä tuota , olin ainoa miespuolinen luokassa, ihania hoikkia typyjä luokkakaverit, monta L-positiivistakin,heitä olisin halunnut katetroida.
t.setämies.