Lue keskustelun säännöt.
Mitä menen ostamaan kaupasta aamupalaksi kun kaikki on loppu?
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksaa erilaista leikkelettä.
Liikaa piilosuolaa! Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi itsekkin mennä kauppaan. Menen ensin kalavverkot nostamaan. Käyn lidlissä varmaan ostamassa jotain tuoreita sämpylöitä.
Jos verkoissa ei oo kalaa, niin osta savustettu siika liiteristä. Just söin ja on tuoretta ja hyvää
Pitäisi itsekkin mennä kauppaan. Menen ensin kalavverkot nostamaan. Käyn lidlissä varmaan ostamassa jotain tuoreita sämpylöitä.