Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko demarienkin vaan pakko tunnustaa leikkaustarve josta eräs Sanna kertoi, ettei ole olemassakaan?

Vierailija
11.06.2026 |

Vaan se on sinimustaa politiikkaa. Termi jonka historiallista kontekstiakaan ei tajunnut koska on Sanna. 

Sanna kertoi, että olemme vauras maa jolla on varaa rahoittaa jopa Etelä-Eurooppaa vaikka säästötarve on ollut 20 vuotta. Se jota virkamiehet on toitottaneet vaan poliitikot ei ole tarttuneet populistisista syistä ja Sannakin vaan lisäsi juoksevia menoja. Nyt nekin rahat leikataan meidän köyhiltä. Siitäkin vois keskustella miten epäkiitollinen tehtävä se on.

Julkinen paine on saanut Marinin hallituksen perumaan jokaisen leikkausta etäisestikin muistuttavan päätöksensä

Hallituksen toistuvat mielenmuutokset osoittavat, että jos joku tuleva hallitus haluaa lähteä sopeuttamaan taloutta menoleikkauksilla, sen on kestettävä kovaa julkista painetta.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008330474.html

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS  14.10.2021 15:28

Miksi jaat vanhan jutun? Nyt eletään vuotta 2026.

Vierailija
22/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kun sannulin lapsi itkee yksin pimeässä huoneessa sannulin samalla juhliessa. 😥

LAPSIKORTTI-IDIOOTTIKIN AKTIVOITUI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu puolue ei tee törkyketjuja muista puolueista Vauva-palstalle kuin persut.

Vierailija
24/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen sektori on monta kertaa liian suuri tähän maahan. EU-tukia saatava hurjasti lisää Espanjan tapaan, emme voi olla enää mikään EU:n maksumies - olemmehan maa, jossa on EU:n korkein työttömyys ja Euroopan (!) vanhin autokanta.

Valtion virkamiesten määrä on Unionin keskitasoa mutta kepukuntia on parisataa liikaa. Suomessa 308 kuntaa, Tanskassa noin samalla väkimäärällä  50 kuntaa. Autojen keski-ikä on muuten USAssa korkeampi kuin Suomessa.

Vierailija
25/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle kutsuisi sitä säästämiseksi sitten. Mutta korruptio lisääntyisi ja uho.

Vierailija
26/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen sektori on monta kertaa liian suuri tähän maahan. EU-tukia saatava hurjasti lisää Espanjan tapaan, emme voi olla enää mikään EU:n maksumies - olemmehan maa, jossa on EU:n korkein työttömyys ja Euroopan (!) vanhin autokanta.

Valtion virkamiesten määrä on Unionin keskitasoa mutta kepukuntia on parisataa liikaa. Suomessa 308 kuntaa, Tanskassa noin samalla väkimäärällä  50 kuntaa. Autojen keski-ikä on muuten USAssa korkeampi kuin Suomessa.

Kerropa, millainen on Tanskan verotus.  Et tiedä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kun sannulin lapsi itkee yksin pimeässä huoneessa sannulin samalla juhliessa. 😥

Oletko ihan kaistapää vai pedofiili.  Lapsella on isäkin.

Vierailija
28/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itselleen vastailee, todella noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 "Marinin parjatut koronatuet ja menot on kuin itikan pissi,verrattuna esim Ruotsiin ja Saksaan.

Ruotsi käytti 45 MRD/€ 2020- 2021

Suomi n,18 MRD/€

Saksa käytti BKT,stä 21% ,Ruotsi 14%

Suomi n,5 % ja siitäkin suurin osa oli näitä veronmaksu lykkäyksiä.( euro ja talous)

Kun ruotsin kuolleisuus koronaan keväällä 2020 oli 1033 kpl suomi samaan aikaan 64.

Että kyllä Marinin viisikko hoiti homman siististi." 

No miksikö sitten juuri Suomen talous on ahdingossa?

Johtuu nykyhallituksen vihamielisestä saksipolitiikasta.  Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
30/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 "Marinin parjatut koronatuet ja menot on kuin itikan pissi,verrattuna esim Ruotsiin ja Saksaan.

Ruotsi käytti 45 MRD/€ 2020- 2021

Suomi n,18 MRD/€

Saksa käytti BKT,stä 21% ,Ruotsi 14%

Suomi n,5 % ja siitäkin suurin osa oli näitä veronmaksu lykkäyksiä.( euro ja talous)

Kun ruotsin kuolleisuus koronaan keväällä 2020 oli 1033 kpl suomi samaan aikaan 64.

Että kyllä Marinin viisikko hoiti homman siististi." 

No miksikö sitten juuri Suomen talous on ahdingossa?

Johtuu nykyhallituksen vihamielisestä saksipolitiikasta.  Sitä saa, mitä tilaa.

Ei johdu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista kun sannulin lapsi itkee yksin pimeässä huoneessa sannulin samalla juhliessa. 😥

Oletko ihan kaistapää vai pedofiili.  Lapsella on isäkin.

Itse olet pedofiili. 🤭

Siellä se isä ryystää jauhoja nokkaan sannulin vieressä.

Ilmiannettu viranomaiselle.

Minäkin ilmiannoin sannulin huumeiden käytöstä! 

Oksettava narkkari!

Minä tein lasun koska hänen lapsi itkee joka yö yksin pimeässä huoneessa. 😥

Kirjoituksesi lähtee tutkintaan viranomaiselle, kunnianloukkaus ja vihakirjoitus on rikos!

Vierailija
32/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 "Marinin parjatut koronatuet ja menot on kuin itikan pissi,verrattuna esim Ruotsiin ja Saksaan.

Ruotsi käytti 45 MRD/€ 2020- 2021

Suomi n,18 MRD/€

Saksa käytti BKT,stä 21% ,Ruotsi 14%

Suomi n,5 % ja siitäkin suurin osa oli näitä veronmaksu lykkäyksiä.( euro ja talous)

Kun ruotsin kuolleisuus koronaan keväällä 2020 oli 1033 kpl suomi samaan aikaan 64.

Että kyllä Marinin viisikko hoiti homman siististi." 

No miksikö sitten juuri Suomen talous on ahdingossa?

Johtuu nykyhallituksen vihamielisestä saksipolitiikasta.  Sitä saa, mitä tilaa.

Ei johdu

Oletko tyhmä, vai muuten vain vajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa se sannan ikävä lujille.

Vierailija
34/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 "Marinin parjatut koronatuet ja menot on kuin itikan pissi,verrattuna esim Ruotsiin ja Saksaan.

Ruotsi käytti 45 MRD/€ 2020- 2021

Suomi n,18 MRD/€

Saksa käytti BKT,stä 21% ,Ruotsi 14%

Suomi n,5 % ja siitäkin suurin osa oli näitä veronmaksu lykkäyksiä.( euro ja talous)

Kun ruotsin kuolleisuus koronaan keväällä 2020 oli 1033 kpl suomi samaan aikaan 64.

Että kyllä Marinin viisikko hoiti homman siististi." 

Älä viitsi pilata faktoilla hyvää möyhötystä!! MutkuSanna ja sillä hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 "Marinin parjatut koronatuet ja menot on kuin itikan pissi,verrattuna esim Ruotsiin ja Saksaan.

Ruotsi käytti 45 MRD/€ 2020- 2021

Suomi n,18 MRD/€

Saksa käytti BKT,stä 21% ,Ruotsi 14%

Suomi n,5 % ja siitäkin suurin osa oli näitä veronmaksu lykkäyksiä.( euro ja talous)

Kun ruotsin kuolleisuus koronaan keväällä 2020 oli 1033 kpl suomi samaan aikaan 64.

Että kyllä Marinin viisikko hoiti homman siististi." 

No miksikö sitten juuri Suomen talous on ahdingossa?

Heh, koska riikkaorpo...mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Heidän politiikkia kaikilla tavoilla ollut tuhoisaa.

Vierailija
36/36 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä