Tiedättekö nelikymppisiä lapsettomia hyvin menestyneitä miehiä?
Löytyy omakotitaloa, akateemista koulutusta ja tulopuolelta keikkuu kateuslistalla. Lapsia sen sijaan ei ole ja mies elelee yksikseen.
Kommentit (52)
Tiedän pari, mutta niiden ikisinkkuus ja lapsettomuus selittyy pitkälti autismilla ja/tai vi ttumaisella luonteella. Yksi hankki itselleen taannoin postimyyntivaimon kun normaali parisuhde ei häneltä onnistu. Vahva veikkaus että rouva pistää eropaperit vetämään heti kun pääsee kiinni työelämään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo ei ole mikään menestyksen mitta. Sanoisin, että ne ei menestyneet yksinäiset maaseudun miehet asuvat omakotitalossa. Joo ja tiedän.
Menestyneillä on omakotitalo westendissä ja loma-asunto jossain lämpösessä.
Menestyneet eivät ole myöskään mitään orjatyöjohtajia vaan yrittäjiä jotka tekevät 20 tuntia töitä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo ei ole mikään menestyksen mitta. Sanoisin, että ne ei menestyneet yksinäiset maaseudun miehet asuvat omakotitalossa. Joo ja tiedän.
Eikö maanviljelijä voi olla menestynyt. Vähän sama kuin yrittäjä. Puuhakkaita miehiä....
Vierailija kirjoitti:
En.
Tuon ikäinen sinkku on yleensä juoppo.
Tai psykopaatti joka deittailee vain missin näköisiä ja kohtelee heitä kun esineitä?
Vävy. Eli naimisissa mutta muuten sopii profiiliin.
Tunnen kaveri miehen jolla omakotitalo ja on sinkku ja lapseton. On sanonut ettei naiset ole koskaan lähteneet treffeille eikä jaksa enää yrittää edes. Tiedän miehen olevan melko rikas ja sillä on hieno kesämökki ja olen ollut siellä kesälläkin kutsuttuna. Mies on 50 vuotias ja minun mielestä ihan normaali mukava mies.
Tunnen muutaman. Yksi niistä ei ole varsinaisesti rikas, on akateemisella uralla, mutta siellä erittäin hyvin menestynyt. Asustelee koiransa kanssa omakotitalossa kaupungin laidoilla. Sitten on yksi it-miljonääri, joka asuu Turun keskustassa ja viettää vielä 45-vuotiaanakin baila baila -elämä. Ihan päinvastainen kuin tuo tutkija, joka ei juuri naisista tai yleensä ihmisistä perusta, viihtyy itsekseen. Tällä it-yrittäjällä taas on ikuiset juhlat päällä ja naiset vaihtuu. Sitten on vielä yksi sellainen tavistakin taviksempi, ei ikinä uskoisi että on menestynyt ja varakasta päältä. Ujo, hiljainen, pukeutuu tavallisesti, usein vähän ylikasvaneet hiukset. Mutta on vaurastunut yrityksellä jonka perusti kaverinsa kanssa opiskeluaikana, ja myi sitten myöhemmin.
Näissä on se vialla että näyttävät vähintään 20 vuotta vanhemmilta kuin ovat ja ovat nelikymppisiä.
Mikä järki olla täysin kulahtanut kaveri ja menestynyt?
Voiko silloin puhua menestymisestä, jos runko on ruostunut kuin vanha sateeseen jätetty hylky?
Menestyminen on kovuutta ja ikuista nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on se vialla että näyttävät vähintään 20 vuotta vanhemmilta kuin ovat ja ovat nelikymppisiä.
Mikä järki olla täysin kulahtanut kaveri ja menestynyt?
Voiko silloin puhua menestymisestä, jos runko on ruostunut kuin vanha sateeseen jätetty hylky?
Menestyminen on kovuutta ja ikuista nuoruutta.
Ei kaikkea voi saada.
En tunne. Suurituloisista korkeakoulutetuista jopa semirumat autistit ovat tuossa vaiheessa naimisissa ja pistäneet geeninsä eteenpäin. Yleensä nämä ovat it-alalla.