Lue keskustelun säännöt.
Olisi tarpeettomana pois annettavana isoa mitoitusta oleva t-paita
10.06.2026 |
käyttämätön uusi. Miten saan pois käsistäni? Palautusta verkkokauppaan en viitsi tehdä, koska se maksaa 8 e ja itse t-paidan hinta 13 e. Edullisuudesta huolumatta paita vaikuttaa hyvälaatuisesta materiaalista tehdyltä,puuvillaa.
Laitanko tienvarteen puun oksaan lapulla "saa ottaa".
Hah!
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Annat tutulle, ystävälle, perheenjäsenelle lahjaksi.
Laita vaatteidenkierrätyslaatikkoon tai ilmoita roskalavaryhmässä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos se on XL tai isompi niin käväse tuomassa minulle.
Yöpaitana, mökkipaitana, pihatöissä etc.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Yöpaitana, mökkipaitana, pihatöissä etc.
Ei ole mökkiä eikä pihaa.
Leikkaat kainaloiden alta neliöksi, ompelet yläsauman kiinni, ostat tyynyjen susältöä, tunget, ompelet alasauman - voila: iso tyyny.