Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ymmärrätkö luonnon kauneutta
Kommentit (3)
Kyllä, mutta Suomessa sitä on aika vähän. Puupellot eivät ole luontoa ja niitä on joka paikassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä. Istun monesti katsomassa luontoa hiljaisuudessa ja vain ihailen lehtiä, kukkia, vihreyttä, puunrunkoja, oksien muotoa.... kaikkea katson ja havainnoin. Kun menen kävelylle, hiekan rahina jalan olla on ihanaa asmr:ää, jota kuuntelen siinä samalla muiden äänien ohella.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä. Harmi vaan että ihmiset pilaavat kaiken.