Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tavannut ihmisistä, joka söisi ja ennenkaikkea joisi yhtä laajalla skaalalla kuin minä

Vierailija
19.07.2023 |

Onko täällä muita, joilla ei käytännössä ole mitään rajoitteita?

Esim. Juon kahvia (mustana, maidolla, kermalla, erikoiskahveina), teetä (ihan sama mitä lajia, yrttihaudukkeetkin kelpaa), vettä, kivennäisvesiä, limua, energiajuomia, mehuja, oluita, siideriä, lonkeroa, juomasekoituksia, viinejä, drinkkejä, väkeviä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eli et ole ns. nirso, eikä tämä suht. yleistä ole? Itsekin syön ja juon suunnilleen mitä tahansa. Keitetty, maustamaton sydän ja osterit vähän tökki, mutta tulipahan kokeiltua.

Vierailija
42/50 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. Et mitenkään erikoinen. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eli et ole ns. nirso, eikä tämä suht. yleistä ole? Itsekin syön ja juon suunnilleen mitä tahansa. Keitetty, maustamaton sydän ja osterit vähän tökki, mutta tulipahan kokeiltua.

Juotko erikoiskahveja? Entä teetä? Maitoa? Piimää? Olutta? Siideriä? Viiniä?

Ap

Vierailija
44/50 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali. Et mitenkään erikoinen. Sorry.

Jostain syystä en ole vielä tavannut ihmistä, jolla ei olisi edes jotain pientä yksittäistä rajoitetta esim. kahvin, teen tai jonkun ruoka-aineen suhteen. Aina löytyy joku pieni asia, kuten "juon kahvin vain mustana", "teehen ei saa laittaa maitoa", "en juo piimää", "en syö raakaa sipulia", "karkit on liian makeita" jne. En tarkoita mitään ihmeellistä nirsoilua edes, se onkin melko harvinaista.

Ap

Vierailija
45/50 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ilmoja pidellyt😴

Vierailija
46/50 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon vettä, juomavettä, lähdevettä, kraanavesi menee myös, järvestä otettua keitettyä vettä, vettä muovipulloista, vettä suoraan hanasta, jos käyn vierailla niin siellä juon tarjottuavettä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta teurastetun eläimen verestä ja vehnäjauhoista pyöritellään mykyt, jotka keitetään yhdessä perunoiden, ehkä sipulin ja porkkanan ja mausteiden kanssa. Söisitkö?

En ole ap, mut samantyyppinen, joku voi olla pahaakin, kuten se kalanmaksaöljy, mut nielee vaan alas. Mut mykyt onki herkkua! Erityisesti tykkään veriruuista ja verestä ja lihasta ihan raakanakin. En siis ole mitenkään outo noin muuten mielestäni.

Vierailija
48/50 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ei nirsoile myöskään 👴👌💝🎈🐖🐎👻🍭🔪🥩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla RUOKA rajoitteita kun muuten kuolen ! Miksi otsikossa on "söisi yhtä laajalla skaalalla" kun juomisista kuitenkin kysyt eli kaikki menee maidosta kiljuun, et ole nirso juoppo 

Vierailija
50/50 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, oletpa erityinen ja spesiaali. Minne voimme lähettää mitalin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi